سرگی برین به جمع تظاهرکنندگان علیه قانون مهاجرت ترامپ پیوست

سرگی برین، یکی از مؤسسان گوگل، به گروه تظاهرکنندگانی پیوست که علیه قانون مهاجرت ترامپ در فرودگاه سان‌فرانسیسکو جمع شده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، در جای‌جای ایالات متحده‌ی آمریکا، معترضان به قانون جدید مهاجرت که توسط دونالد ترامپ امضا شده است، در فرودگاه‌های این کشور تجمع کرده‌اند. سرگی برین، یکی از مؤسسان گوگل نیز در فرودگاه سان‌فرانسیسکو به جمع این تظاهرکنندگان ملحق شده است. البته برین از اظهار نظر خاص در این مورد خودداری کرده و عنوان کرده که به خاطر مسئله‌ای شخصی این اقدام را انجام داده است. برخی گزارشگران ادعا می‌کنند که او در اظهار نظری جزئی دلیل حضور خود را این حقیقت عنوان کرده که او هم یک مهاجر است.

خانواده‌ی Brin در سال ۱۹۷۹ برای فرار از کشتار یهودیان از اتحاد جماهیر شوروی به آمریکا مهاجرت کردند. مدیرعامل گوگل، ساندار پیچای نیز یک مهاجر است. پیچای نیز در ایمیلی که به اعضای شرکت فرستاده، از این قانون جدید ابراز نگرانی کرده است. او در ادامه عنوان کرده که آن‌ها همیشه در مورد مشکلات مهاجران اظهار نظرهای روشنی داشته‌اند و در مورد مسئله‌ی اخیر هم حتما این روند را پیگیری خواهند کرد.

بسیاری از شرکت‌های فناوری، در ارتباط با قانون مهاجرت ترامپ اقدامات و اظهار نظرهایی مشابه گوگل داشته‌اند. این اظهار نظرها از مخالفت‌های معمولی تا واکنش‌های تند متغیر بوده‌اند. قوی‌ترین اظهار نظر توسط مدیرعامل نتفلیکس Reed Hastings عنوان شده و این حرکت را اقدامی غیر آمریکایی دانسته است. به هر حال، اعتراضات و تظاهرات ضد قانون تبعیض‌آمیز جدید دونالد ترامپ ادامه دارد و جدی‌ترین اقدام در این زمینه نیز توسط یک قاضی دادگاه فدرال انجام شده که این حکم را به‌صورت موقت لغو کرده است.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 726923

وب گردی

وب گردی