با سری جدید تلویزیون‌های SUHD سامسونگ بیشتر آشنا شوید

تلویزیون‌ها برای روزگار طولانی تنها وسیله‌هایی برای تماشای فیلم‌ها و ویدئوها بودند تا اینکه مثل کامپیوترها آنها هم به سیستم عامل مجهز شدند.

به گزارش ایسکانیوز؛ تجهیز تلویزیون‌ها به سیستم عامل، عملا آنها را از یک دستگاه معمولی به وسیله‌ای هوشمند تبدیل کرد. دستگاه‌هایی که حالا بدون نیاز به کنسول خاصی می‌توان با آنها بازی کرد، بدون احتیاج به آنتن‌ و ست‌تاپ باکس‌ می‌توانند از طریق تلویزیون‌ اینترنتی (VOD) به پخش فیلم و سریال بپردازند و از همه مهم‌تر مانند گوشی‌های هوشمند می‌توانند با اپلیکیشن‌های متفاوت و بسیار خود با دنیای مجازی ارتباط برقرار کنند.

تلویزیون‌هایی که در این چند ساله پسوند هوشمند گرفته‌اند لحظه به لحظه رشد کرد‌ه‌ تا به جایی رسیده‌اند که حالا می‌توان از بلوغ و پختگی آنها صحبت کرد. بلوغی که به وضوح در جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند SUHD سال ۲۰۱۶ سامسونگ مشاهده می‌شود. این تلویزیون‌ها که برای اولین بار پشتیبانی از فناوری HDR، طراحی ۳۶۰ درجه و فناوری کوانتوم‌دات را به خود می‌بینند، به کمک سیستم‌عامل منحصربه‌فرد تایزن سامسونگ مفهومی بدیع را در تلویزیون‌ هوشمند (Smart TV) به کاربران عرضه کرده‌اند.

نسخه جدید سیستم‌عامل تایزن که در تلویزیون‌های SUHD سال ۲۰۱۶ سامسونگ قرار گرفته با بهبود رابط کاربری و کاربرد پذیری‌ خود سادگی و آسانی کار با برنامه‌ها و بازی‌های تلویزیون را به دنبال داشته است. صفحه اصلی یا «خانه» تلویزیون به گونه‌ای تنظیم شده تا تمامی موارد دلخواه و پرکاربرد افراد در کسری از ثانیه قابل دسترسی باشد. بنابراین در صفحه ابتدایی، تنظیمات کلی تلویزیون، قسمت جستجوی برنامه‌ها و بخش حیاتی اسمارت هاب تلویزیون قابل دسترسی است.

منبع: دیجی کالا

203/200

کد خبر: 726968

وب گردی

وب گردی