عمر باتری ساعت های هوشمند Kronaby به 2 سال می رسد

یکی از عمده ترین مشکلاتی که به ساعت های هوشمند نسبت داده می شود و تا حدی در افول بازار این گجت های پوشیدنی تاثیرگذار بوده، عمر کوتاه باتری آنها است.

به گزارش ایسکانیوز، دیوایس های مبتنی بر Android Wear به سختی 2 روز دوام دارند و باتری دستبندهای سلامتی ساده تر هم نهایتاً یک یا دو ماه بعد به شارژ مجدد نیاز خواهند داشت.

این در حالی است که عمر باتری طولانی مدت ماهیت یک ساعت مچی کاربردی به شمار می رود و 4 الی 10 سال الگوی مناسبی است که شرکت های مختلف روی آنها مانور می دهند.

با همه این تفاسیر شرکت سوئدی Kronaby از مجموعه ساعت های هوشمند هیبریدی جدیدی پرده برداشته که 2 سال عمر باتری دارند.

شاید این رقم در نگاه اول باز هم خیلی کمتر از ساعت های مچی معمولی باشد، اما در دنیای ساعت های هوشمند بی نظیر است.

هرچند لازم به ذکر است که باتری ساعت های Apex ،Carat ،Nord و Sekel غیر قابل شارژ هستند و بعد از 2 سال می بایست آنها را تعویض کرد؛ احتمالاً همین رویکرد عمر بیشتر را به ارمغان آورده است.

همانطور که احتمالاً حدس می زنید گجت های هیبریدی جدید Kronaby از سیستم عامل هایی مانند اندروید یا تایزن بهره نمی برند، بلکه کاملا مانند یک ساعت مچی معمولی دیده شده و چند قابلیت ساده ارائه می کنند.

با اتصال این ساعت ها به اپلیکیشن اختصاصی کمپانی سوئدی در اندروید یا iOS می توان شمردن تعداد گام ها را به آنها سپرد و از طرفی موسیقی و نوتیفیکیشن ها را مدیریت کرد. 4 مدل فوق با ترکیب های مختلفی از ویبره اطلاع رسانی های لازم را به دست کاربر می رسانند.

گفتنی است؛ ساعت های هوشمند و هیبریدی Kronaby اواسط فروردین ماه سال آتی با بازه قیمتی 395 الی 595 یورو در بازار اروپا عرضه می شوند.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 727004

وب گردی

وب گردی