نشست مشترک اعضای هیات رئیسه و شورای فرهنگی واحد جویبار با اعضای دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

نشست مشترک اعضای هیات رئیسه و شورای فرهنگی واحد جویبار با اعضای دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در سالن کنفرانس واحد جویبار برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ در این جلسه داریوش حمیدی رییس واحد جویبار ضمن عرض خیرمقدم اظهار کرد :دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های دفاع مقدس با تأیید و حمایت بنیانگذار و معمار بزرگ انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) تأسیس شد و نمونه واقعی تحقق اصل 44 قانون اساسی است که با یک الگوی اسلامی، پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه های علمی، فرهنگی و اجتماعی داشته به طوری که در حال حاضر به یک درخت پرثمر تبدیل شده که شاخه های آن به آسمان علم و معرفت رسیده و ریشه های آن در اعماق دل ایرانیان قرار گرفته است و افتخار دارد به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و بزرگترین دستاورد علمی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات علمی و فرهنگی به جامعه اسلامی ارائه دهد.

رییس واحد جویبار گزارشی از عملکرد واحد جویبار ارائه کرد و گفت: واحد جویبار اولین و بزرگترین مجموعه دانشگاهی شهرستان جویبار هست و با قابلیت ها و ظرفیت های زیادی در حال خدمت رسانی به دانشجویان است.

حمیدی در خصوص طرح های اقتصادی دانش بنیان واحد عنوان کرد: تسطیح و زهکشی و کاشت بذر در ۱۲ هکتار زمین دانشگاه که به صورت اصولی با همکاری اعضای هیات علمی گروه کشاورزی و تیم عمرانی واحد انجام شد. طرح های دیگری مانند طرح پرورش ماهیان گرمابی و کشت گیاه استویا جهت دریافت مجوز اجرا به استان ارسال شده است . واحد جویبار در اجرای برنامه های فرهنگی همواره پیشرو بوده و در نمایشگاه های دستاوردهای فرهنگی استان حضور فعال دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ، حسینی مسئول دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران نیز ابتدا درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهادت آتش نشانان فداکار در حادثه ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت و اظهار کرد: از وظایف دفتر نهاد تعمیق باورهای دینی است که با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و محافل و نشست های دینی باید جدی تر گرفته شود .وظیفه دوم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری عمق بخشی و آگاهی بخشی در مسائل سیاسی هست که با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی اطلاعات مربوط به تبیین دستاوردهای نظام، ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس به نسل جوان انتقال یابد. و از مطالبات جدی مقام معظم رهبری در عرصه تولید علم و تهذیب دانشجویان است

حجت الاسلام و المسلمین ، حسینی اظهار کرد: خوشبختانه با تدبیر مقام معظم رهبری و انتخاب دکتر ولایتی به عنوان رییس هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی، خلائی که به سبب درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی احساس می شد برطرف شد و انشالله کمبودها با برنامه ریزی و مدیریت و حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی رفع و دانشگاه آزاد اسلامی مانند گذشته در اوج و شکوفایی حرکت خواهد کرد.

در این جلسه اعضای جلسه در خصوص برنامه های فرهنگی، فعالتر کردن تشکل ها و تقویت بدنه دانشجویی ، تشکیل خانه فکر قرآنی، استفاده بهینه از فضای مجازی برای مقابله با تهاجمات فرهنگی تاکید شد.

203/200

کد خبر: 727058

وب گردی

وب گردی