نشست مشترک دبیران کانون‌های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

نشست مشترک کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با حضور معاون و مدیران دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ در این نشست، ابتدا فائزه درمان معاون دانشجویی و فرهنگی واحد تهران جنوب ضمن تقدیر و تشکر از حضور دبیران کانون ها وحدت و همدلی اعضای کانون ها در پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه را خواستار شد و افزود " کانون‌های دانشجویی باید با برنامه ریزی دقیق و مدبرانه و با نظر کار‌شناسی و بر اساس نیاز دانشجویان، فعالیت‌های خود را تدوین کنند تا درکنار مسئولان دانشگاه در امور تخصصی بهترین نتیجه فرهنگی و اجتماعی حاصل شود " .

وی هدف‌گذاری دانشگاه را تلاش در جهت تربیت نیروهای متخصص و کارآمد با راندمان بالا توصیف کرد و افزود: هر چه رتبه دانشگاه بالاتر می رود حجم کار هم بالا رفته و نظارت بیشتر و دقیق‌تر را می‌طلبد .

درمان از تمامی دبیران کانو ن ها خواست تا در همه حال همراه و همگام دانشگاه باشند و با تشکیل جلسات منظم و همچنین انتخاب نمایندگان کانو ن ها در پیشبرد اهداف فرهنگی دانشگاه مصمم تر باشند.

گفتنی است واحد تهران جنوب دارای 18 کانون فعال دانشجویی شامل کانون های فیلم و عکس، شعر و ادب(2کانون)، فرهنگ گستران، نشاط و سلامتی، آواها و نواها ، قرآن و عترت(2 کانون)، مهدویت، هلال احمر، خیریه ژیوار، نشریات، شعر و ادب، شهروند مسئول، فرهنگ و هنر(2 کانون)، فیلم و تئاتر، عفاف و حجاب از دانشجویان رشته های فنی، مهندسی صنایع، مدیریت، روانشناسی و علوم تربیتی و حقوق و علوم سیاسی می باشد.

در خاتمه از بین دبیران کانون ها، علی کربلایی اسمعیل به عنوان نماینده کانو ن های دانشجویی انتخاب شد.

203/200

کد خبر: 727065

وب گردی

وب گردی