حمله ای توییتری ترامپ به  دو سناتور جمهوریخواه

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در حمله ای توییتری خود به دو سناتور معروف جمهوریخواه، که از فرمان اجرایی وی در منع ورود اتباع هفت کشور مسلمان به آمریکا انتقاد کرده اند، آنها را به هواداری از ایجاد جنگ جهانی سوم کرد.

به گزارش ایسکانیوز ترامپ در حساب توییت خود علیه 'جان مک کین ' و 'لیندزی گراهام' سناتورهای جمهوریخواه نوشت: سناتورها به جای آنکه همواره به دنبال راه انداختن جنگ جهانی سوم باشند، انرژی های خود را بر داعش، امنیت مرزها و مهاجران غیر قانونی متمرکز کنند.
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه توییت خود بیانیه مشترک جان مک کین نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا و لیندزی گراهام را نادرست خواند و افزود که این دو 'در قبال موضوع مهاجران بطور غم باری ضعیف عمل کرده اند'.
ترامپ جمعه گذشته یک فرمان اجرایی را به امضا رساند که به موجب آن ورود اتباع هفت کشور عمدتا دارای جمعیت مسلمان جهان به خاک آمریکا را به مدت 90 روز منع و ورود مهاجران و پناهجویان از هر کشوری را به این کشور به مدت چهار ماه به حالت تعلیق در می آورد.
جان مک کین دیشب در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آمریکایی 'CBS' درباره فرمان رئیس جمهوری آمریکا ابراز نگرانی کرد و گفت این اقدام به سود و در راستای تبلیغات منفی داعش است.
فرمان اجرایی رئیس جمهوری آمریکا درباره منع ورود اتباع هفت کشور عمده مسلمان جهان به آمریکا، موجی از اعتراض ها و تظاهرات را در شهرهای مختلف این کشور از جمله در فرودگاه های 'دیترویت'، 'میامی'، 'لس آنجلس'، 'واشنگتن'، 'دالاس'، 'نیویورک'، 'بوستون' و 'آتلانتا' به راه انداخته است.
شبکه تلویزیونی یورونیوز نیز امروز در پوشش خبری اعتراض های مردمی در فرودگاه های آمریکا، گزارش داد مردم فرمان اجرایی ترامپ را یک اقدام فاشیستی دانستند.

306/300

کد خبر: 727127

وب گردی

وب گردی