حسینی :تمام  پیشرفت  ما  از حمایت های  دانشگاه آزاد اسلامی  نشات گرفته/ما مبتکر سامانه  توسعه کسب و کار هستیم

مدیرعامل مرکز کسب و کار گفت :تمام کارهایی که ما انجام دادیم از حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از دانشجویانش نشات گرفته است ، که همه چیز را برای پیشرفت و ترقی ما فراهم کرده بود .

سید سعید حسینی مدیرعامل مرکز کسب و کار در گفتگو با ایسکانیوز درباره کار خویش گفت : ما 6 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد هستیم که در چند زمینه فعالیت داریم و انواع کسب و کارها را پوشش می دهیم و بیشترین کاری که می کنیم،توسعه کسب و کار است.

وی افزود : در زمینه فرهنگی تیمی داریم که کار می کنند و اولین مجله تخصصی کارآفرینی کاریار را منتشر کردیم ،اکنون نیز در حال کار بر روی کتابی تخصصی در زمینه کارآفرینی هستیم و سعی کرده ایم تمام مسائل و مشکلات آن را در این کتاب بگنجانیم ،که تا چند ماه آینده احتمالا آن را منتشر خواهیم کرد .


وی در مورد کار گروهی با تیم خود اذعان داشت :ما یک تیم نرم افزاری داریم که بحث طراحی توسعه و تولید انواع نرم افزارها را انجام می دهد ،که یکی از محصولاتی که داریم بحث سامانه بیزینس پلن است ،یعنی هر شرکتی که بخواهد کسب و کاری را آغاز کند کافی است در این سامانه ما ثبت نام کند و در عرض یک تا دو ساعت آن بیزینس دلخواه را دریافت کند.


حسینی ادامه داد : یک نمونه دیگر از کارهایی که تیم نرم افزاری ما انجام می دهد ، بحث توسعه برنامه نویسی اندروید و محیط کاربری و یوزر اینترفیس اندروید است که بیشتر کار را انجام می دهد و چند تا نمونه کار انجام دادیم، یک نمونه برای مرکز رشد خود دانشگاه آزاد اسلامی و یک نمونه هم برای شتاب دهی نوآوری انجام دهیم.


این مدیرعامل مرکز کسب و کار در جواب اینکه همکاری تان با دانشگاه آزاد از چه زمانی شروع شد گفت : من حدود هفت سال است که با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری می کنم. از دانشجویان خود دانشگاه آزاد بودم .

درباره تاثیرات دانشگاه آزاد بر روی او گفت :تمام کارهایی که ما انجام دادیم از حمایت دانشگاه آزاد از دانشجویانش نشات گرفته که همه چیز را برای پیشرفت و ترقی دانشجویانش فراهم کرده است .


وی در پایان با اشاره به مبتکر بودن در طرح اراه کرده خود خاطرنشان کرد :سامانه بیزینس پلن تولیدی ما نمونه خارجی ندارد و ما مبتکر آن هستیم ،مجله ای که دادیم نیز یک نمونه خارجی دارد که اصلی آن برای اینترپلن شیپ ایالات متحده است.

402/101

کد خبر: 727172

وب گردی

وب گردی