تهران - ایسکانیوز: نفت مسجد سلیمان حساب ویژه ای روی کسب امتیاز مقابل استقلال باز کرده بود ولی با شکست 2-0 مقابل این تیم، به یک باره همه چیز در باشگاه بهم ریخت. باقری نیا سرمربی این تیم استعفا داد و بازیکنان نیز از شرایط نامطلوب مالی ابراز نارضایتی کردند. نفت مسجد سلیمان تیم انتهای جدول با سه تساوی و چهار شکست است که پس از استعفای سرمربی، مشخص نیست آینده ی این تیم چگونه پیش خواهد رفت. گفتگویی با مربی مستعفی نفت ترتیب دادیم تا از اخرین تحولات این تیم مطلع شویم:

آقای باقری نیا استعفای شما خیلی ناگهانی بود. چطور تصمیم گرفتید پس از گذشت تنها 7 هفته استعفا دهید؟

اتفاقا استعفای من اصلا غیر منتظره نبود. با توجه به اوضاع وحشتناک مالی در باشگاه، صلاح دیدم قطع همکاری کنم. من استعفا دادم تا تلنگری هم به مدیران تیم وارد شود. بالاخره مدیران تیم باید متوجه شوند که در چنین شرایطی نمی توان کار کرد.

هیات مدیره با استعفای شما موافقت کرده ؟

امروز ساعت پنج بعد از ظهر هیات مدیره جلسه ای برگزار می کند تا در مورد آینده ی تیم و ادامه و یا قطع همکاری من تصمیم گیری کنند.

اگر هیات مدیره رای به ابقای شما دهد چه می کنید؟ به تیم بر می گردید؟

من اصرار دارم که با استعفایم موافقت شود حتی اگر هیات مدیره قبول نکند! وقتی من شرایط را توضیح دهم و بگویم با این شرایط هیچ چیزی برای یاد دادن و ارتقای کیفیت تیم ندارم، باید با استعفای من موافقت کنند. معتقدم استعفای من شوک مثبتی به تیم وارد می کند.

یعنی فقط به دلیل مشکلات مالی است که شرایط تیم به این شکل در آمده است؟

بحران مالی خیلی تاثیر گذار بوده است.هفته ی پیش قول پرداخت 40 درصد از قرارداد بازیکنان داده شده بود ولی یک روز قبل از دیدار با استقلال تنها 15 درصد از قراردادها پرداخت شد. شما نمی دانید که چه اوضاعی درون تیم به وجود امد وقتی بازیکنان متوجه شدند که به جای 40 درصد فقط 15 درصد از قراردادشان را می گیرند! ساعت ها با بازیکنان صحبت کردم تا قبول کردند مقابل استقلال بازی کنند.

اینکه هیات مدیره به کادر فنی اولتیماتوم داده  که باید در دو دیدار آینده 4 امتیاز کسب کنید صحت دارد؟

خیر. جدیدا" شایعات زیادی را پیرامون کادر فنی و هیات مدیره می شنونم که صحت ندارند.

شایعه ی مربی گری رحمان رضایی در نفت مسجد سلیمان چطور؟ شایعه است؟

خیر ولی من خودم به مدیریت باشگاه، رحمان رضایی را پیشنهاد دادم و معتقدم رحمان می تواند تیم را از بحران کنونی خارج کند.

ولی رحمان رضایی سابقه ی مربیگری ندارد و به نوعی ریسک بزرگی محسوب می شود برای تیمی که در حال سقوط به دسته یک است.

رحمان در لیگ ایتالیا بازی کرده و تجربه ی خوبی دارد . با انتخاب دو دستیار با تجربه می تواند روزهای موفقی را برای نفت رقم بزند.

شما حاضرید در پست دیگری برای نفت به فعالیت بپردازید؟

خیر به هیچ وجه.
کد خبر: 72734

وب گردی

وب گردی