شورای دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

جلسه شورای تخصصی راهبردی دانشجویی، فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی واحد بروجن برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، این جلسه صبح امروز با حضور دکتر خسروی رییس دبیرخانه هیات امناء استان، دکتر بهرامی رییس واحد بروجن و معاونین دانشجویی فرهنگی واحدهای استان برگزار شد.

دکتر محمد خسروی در ابتدای جلسه ضمن گرامی داشت یاد رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران حیاتشان در دانشگاه آزاد اسلامی مایه‌ خیر و برکت برای این دانشگاه و دانشگاهیان بود.

در این نشست پیرامون نمایشگاه دستاوردهای علمی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی بحث و تبادل نظر و مقرر شد که آثار برتر واحدها توسط کارشناسان انتخاب و برای شرکت در نمایشگاه کشوری که در تهران برگزار خواهد شد به استان ارسال شود.

برگزاری انتخابات مدیران مسوول نشریات دانشجویی از مباحث دیگری بود که در این جلسه مطرح و قرار شد که اقدامات لازم جهت برگزاری این انتخابات توسط کمیته ناظر بر نشریات استان انجام شود.

در پایان این جلسه حاضرین با حضور در نمایشگاه آثار علمی، فرهنگی و دانشجویی حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد بروجن از آثار حاضر در نمایشگاه دیدن کردند.

204/200

کد خبر: 727366

وب گردی

وب گردی