پیام رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت  سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

 محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت آغاز سی و هشتمین سالگرد ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در پیام محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آمده است:

» مبارزات ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی با استشمام عطر ولایی و انفاس مسیحایی معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) زمینه ساز سقوط سلطنت شاهنشاهی در دهه فجر انقلاب اسلامی گردید که به فرموده رهبری معظم انقلاب آئینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.

به برکت انقلاب اسلامی، جوانان ما در عرصه‌های علمی پیروز و سرافراز شدند و نام بلند ایران را پس از قرن ها عقب ماندگی تحمیلی، بار دیگر در بسیاری از عرصه های علمی، در میان کشورهای پیشرفته قرار دادند.

در سایه این تحول عظیم، اکنون نوبت جوانان عزیز دانشجو و همه دانشگاهیان فرهیخته است تا با دست مایه علمی، از راه تبدیل علم به فناوری و کسب مهارت، زمینه کار آفرینی و رونق اقتصادی را برای بهبود زندگی احاد ملت شریف ایران فراهم سازند و پس از سال‌های پرفراز و نشیب وروزهای سخت، امکان زندگی بهتر و رفاه بیشتر را برای ملت سرافراز ایران به ارمغان آورند. دانشگاه جامع علمی کاربردی که خود مولود بزرگ علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی است و طی بیست و پنج سال از عمر پربرکت خویش زمینه رشد و تربیت آینده‌سازان میهن عزیزمان را فراهم آورده است، هم اکنون آماده تحولی عظیم برای یک جهش بزرگ در حوزه مهارت اموزی و توسعه فناوری است.

تمامی خانواده بزرگ دانشگاه جامع علمی کاربردی اعم ازمدیران، روسای مراکز، کارکنان، مدرسان و دانشجویان، دراین روز های پر از خاطرات انقلابی و مبارک حضوری فعال دارند و با شرکت در مراسم پرشور یوم الله 22 بهمن، بار دیگر وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب به منصه ظهور خواهند ‌رساند و برگ زرین دیگری به افتخارات دانشگاه جامع علمی کاربردی خواهند افزود.«

205/200

کد خبر: 727489

وب گردی

وب گردی