جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود  واحد علوم دارویی برگزار شد

به همت بسیج دانشجویی جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود رشته میکروبیولوژی و سلولی مولکولی واحد علوم دارویی با حضور حسین فهیمی رئیس  دانشکده علوم و فناوری های نوین برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم ابتدا رییس دانشکده ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان جدید الورود، توضیحات کاملی در خصوص امکانات فیزیکی دانشگاه، معرفی همکاران حوزه های مختلف، مقررات و آیین نامه های آموزشی دانشگاه، توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی، نظم و انضباط در امور و داشتن برنامه و نقشه راه آینده ارائه کرد.

در ادامه نمایندگان برخی تشکل های مختلف دانشجویی ضمن معرفی با ارائه توضیحات مختلف، از دانشجویان جدید الورود جهت عضویت و همکاری دعوت کردند.

فهیمه نعمتی منصور، معاون آموزشی دانشکده نیز به بیان قوانین آموزشی دانشکده پرداخت و در ادامه نیز مهندس زهره نجارزاده، مدیر آموزش مراحل کامل انتخاب واحد را برای دانشجویان جدید الورود تشریح کرد.

در پایان نیز ستاره حقیقت مدیر گروه رشته میکروبیولوژی معصومه حشمتی مدیر گروه رشته سلولی مولکولی توضیحات تخصصی در مورد رشته و آینده شغلی آن را ارائه دادند.

خاطر نشان می شود، ضمن استقبال دانشجویان با گل و شیرینی در بدو ورود، در قالب گروههای هشت تا ده نفره توسط دانشجویان ممتاز این رشته معرفی بخش های فیزیکی دانشکده به دانشجویان ورودی جدید انجام شد.

205/200

کد خبر: 727503

وب گردی

وب گردی