سامسونگ هدفون وایرلس Level In را همراه با گلکسی S8 معرفی می کند

سامسونگ لوازم جانبی جدیدی را همراه با موبایل های پرچمدارش معرفی می کند و همین وضعیت برای گلکسی S8 که نه در کنگره جهانی موبایل، بلکه در ماه مارس سال جاری میلادی (نهم فروردین ماه 1396) رونمایی خواهد شد نیز انتظار می رود.

به گزارش ایسکانیوز، گزارشات موجود نشان می دهند کمپانی کره ای قصد دارد هدفون وایرلس جدیدی را به نام Samsung Level In ANC در کنار گلکسی S8 به نمایش بگذارد. همان طور که از نامش پیداست، این هدفون به قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancelling) مجهز شده.

تقریباً یک ماه قبل شایعات اولیه در رابطه با این محصول به گوش رسید، و حال به نظر می رسد سامسونگ در تصمیم خود مبنی بر ارائه رقیب ایرپادهای اپل کاملاً جدیست. گفتنیست سال گذشته کمپانی کره ای هدفونی سیم دار را به همین نام عرضه کرد و اظهار داشت قابلیت حذف نویز فعال آن می تواند تا 20 دسیبل از نویز محیطی را کاهش داده و تجربه شنیداری فوق العاده ای را برای کاربر ایجاد نماید.

طبق اخبار موجود، هدفون وایرلس Level In ANC همراه با گلکسی S8 به صورت رسمی معرفی شده و سپس با قیمت حدود 140 دلار به بازارهای مختلف راه خواهد یافت. همچنین کاربران می توانند این هدفون را در رنگ های قرمز، سبز، مشکی و نقره ای خریداری نمایند.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 727564

وب گردی

وب گردی