اجرای طرح "فرهنگ یار مهارت"در دانشگاه جامع علمی کاربردی

 بهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه گفت: همزمان با بیست و پنجمین سالگرد تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی طرح فرهنگ­یار مهارت در دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، بهزاد بهرامی­ نسب معاون فرهنگی و دانشجویی با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف فرهنگ­سازی در عرصه مهارتی و به منظور استفاده از ظرفیت­ و توانایی گروه­ها و تشکل­های علمی-فرهنگی دانشجویان بالاخص انجمن­ های علمی و کانون­های فرهنگی- هنری و ارتقای نقش آنها در پیشبرد فرهنگ مهارت­ آموزی و توسعه مهارت­های فعالین فرهنگی دانشگاه اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: در این طرح از فعالیت­های دانشجویی در دو بخش حمایت می‌شود.

وی گفت: بخش اول برنامه­های اجرایی از قبیل کارگاه­ها و دوره­های آموزشی مهارتی، جشنواره­ها و همایش­های کاربردی، مسابقات المپیادهای مهارتی دانشجویی،کرسی­ها و مناظرات دانشجویی در حوزه کسب و کار و اشتغال، نشست­های تخصصی در حوزه مهارت، اردوها و بازدیدهای علمی، نمایشگاه­های دستاوردهای دانشجویی است.

بهرامی نسب افزود: در بخش دیگر طرح­های کاربردی شامل تولیدات دانشجویی، طرح­های کاربردی و اشتغالزا، ایده­های کارآفرینی، ابتکار و نوآوری دانشجویی، نشریات دانشجویی و طرح­های فضای مجازی موردحمایت قرار می­گیرند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه گفت: علاقه­مندان به شرکت در این طرح می­توانند به سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی cs.uast.ac.ir یا دفاتر فرهنگی مراکز و واحدهای استانی مراجعه کنند.

205/200

کد خبر: 727605

وب گردی

وب گردی