نوازی: با این شرایط کسی سرمربی استقلال نمی شود

بازیکن سابق استقلال گفت: استقلال مقابل ماشین سازی بازی سختی در پیش دارد.

محمد نوازی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: استقلال بازی سختی مقابل ماشین سازی دارد و این دیدار برای آبی پوشان پیش از بازی دربی خیلی مهم و حساس است.البته محرومان به بازی می رسند و امیدوارم شرایط استقلال بهتر شود.

وی افزود:قرارداد من با استقلال 65 میلیون بود و برای مدتی که به عنوان مربی در کنار این تیم بودم اما هستند برخی کسانی که به عنوان مربی رقم قرارداد بالایی امضا می کنند.

نوازی ادامه داد: اگر قرار باشد تغییری در استقلال به وجود بیایید و منصوریان جدا شود فکر می کنم با این شرایط کسی جز یکی از پیشکسوتان استقلال هدایت سکان تیم را برعهده بگیرد تا تیم را از این شرایط خارج کند.

بازیکن سابق استقلال گفت: منصوریان در دو بازی اخیر تیمش از یک ترکیب استفاده کرده و نتیجه هم گرفته و امیدوارم با بازگشت مصدومان و محرومان تیم در بازی های آینده هم نتیجه دلخواهش را بگیرد.

مربی سابق استقلال عنوان کرد: این محرومیت ها و بدهی ها تقصیر خود استقلال و مدیران است چرا که اگر از پایه به تیم رسیدگی شود و مثل سابق بازیکن سازی شود احتیاجی به جذب بازیکن ناکار آمد نیست.البته هستند کسانی که به استقلال می آیند تا با عکس گرفتن خودشان را معروف کنند.

601

کد خبر: 727613

وب گردی

وب گردی