آغاز عملیات اجرایی ۳۱۲ پروژه در زنجان

فرماندار زنجان گفت: همزمان با دهه فجر عملیات اجرایی ۳۱۲ پروژه با اعتبار۲ هزار و ۵۱۶ میلیارد ریال در شهرستان زنجان آغاز می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایلنا ، رسول بیات، فرماندار زنجان شامگاه دیروز دوشنبه(11 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: همزمان با دهه فجر امسال عملیات اجرایی 312 پروژه با 2 هزار و 516 میلیارد ریال در زنجان آغاز می شود.

وی تعداد پروژه های مورد بهره برداری در این ایام را 306 پروژه عنوان کرد و گفت: این پروژه ها با 956 میلیارد و 544 میلیون ریال به بهره برداری می رسند.

این مقام مسوول تعداد پروژه های کلنگ زنی را 6 پروژه خواند و تصریح کرد: اعتبار این پروژه ها یک هزار و 560 میلیارد ریال است.

فرماندار زنجان با اشاره به 170 پروژه در بخش های توزیع برق، اصلاح شبکه و انرژی افزود: اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه ها 91 میلیارد و 509 میلیون ریال است.

بیات به پروژه های عمران و بهسازی محیط روستایی با 41 مورد هم اشاره کرد و گفت: اعتبار این پروژه ها 61 میلیارد و 12 میلیون ریال است.

به گفته فرماندار زنجان، دو پروژه تامین آب شرب و کشاورزی با اعتبار 59 میلیارد و 566 میلیون ریال، افتتاح یک مجتمع خدماتی رفاهی و جایگاهه سوخت، 20 مورد پروژه‌های بخش کشاورزی در زمینه‌هایی از جمله مرغداری، آبیاری تحت فشار و ایجاد گلخانه با اعتبار 89 میلیارد و 220 میلیون ریال و 6 پروژه در حوزه آب و فاضلاب شهری با 127 میلیارد و 500 میلیون ریال را از دیگر پروژه های این دهه در شهرستان زنجان عنوان کرد.

این مقام مسوول در ادامه یادآور شد: ساختمان شماره دو دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان در این ایام افتتاح می شود.

وی به 27 پروژه در بخش گازرسانی در صنایع، مجتمع‌ها و روستا با 60 میلیارد و 948 میلیون ریال اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی احداث یک هتل سه ستاره با 80 میلیارد ریال در دهه فجر آغاز خواهد شد.

این مقام مسوول در ادامه افزود: به صدا درآمدن زنگ انقلاب، برگزاری محافل انس با قرآن، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تجمع بزرگ مدافعان حرم در مصلی نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برپایی نشست های اقتصاد مقاومتی و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های دهه فجر در زنجان است.

801

کد خبر: 727663

وب گردی

وب گردی