ورزشگاه آزادی و ساختمان فدراسیون فوتبال به نام همراه اول می‌شود (تکذیب شد)

به گفته‌ی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، قرار است طبق قراردادی، ساختمان فدراسیون فوتبال به همراه ورزشگاه آزادی به مدت ۱۰ یا ۱۵ سال به اسم همراه اول نام‌گذاری شود.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساختمان همراه اول اعلام کرد ساختمان فدراسیون فوتبال و ورزشگاه آزادی به همراه ساختمان چند باشگاه به مدت ۱۰ یا ۱۵ سال به نام همراه اول نام‌گذاری می‌شود و برای توسعه در اختیار این شرکت قرار می‌گیرد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به محمود واعظی وزیر ارتباطات گفت: قرار است مانند ورزشگاه امارات آرسنال یا دیگر اقداماتی که در دنیا شده است، ساختمان فدراسیون فوتبال و چند باشگاه به همراه ورزشگاه آزادی به مدت ۱۰ تا ۱۵ سال برای توسعه در اختیار همراه اول قرار بگیرد و به نام همراه اول نام‌گذاری شود.

در دیدار واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساختمان همراه اول، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، طاهری مدیرعامل پرسپولیس، افتخاری مدیرعامل استقلال و آجرلو مدیرعامل تراکتورسازی هم حضور داشتند.

بروزرسانی:

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه نام‌گذاری ورزشگاه آزادی به نام یکی از اپراتورهای تلفن همراه اظهار کرد: هیچ گاه نگفتم نام ورزشگاه آزادی به نام همراه اول تغییر کند. این شایعه را تکذیب می‌کنم. مجموعه بزرگ آزادی ملی است و این را همه می‌دانیم.

او ادامه داد: تفاهم ما با همراه اول پیشنهاد من به وزیر محترم ارتباطات هنگام بازدید از سامانه‌های ۳۰۹۰ و ۹۰۹۰ بود که ساختمان‌های جدید فدراسیون و سازمان لیگ این شرکت در کنار کمپ تیم‌های ملی در آزادی بسازد و به مدت ۱۵ سال با نام خودش بهره‌برداری کند که این موضوع هم تنها با موافقت و کارشناسی وزارت ورزش میسر خواهد شد.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 727682

وب گردی

وب گردی