زنگ انقلاب با حضور وزیر کشور در کرمان نواخته شد

زنگ انقلاب امروز سه شنبه و در نخستین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور وزیر کشور در دبیرستان پسرانه شاهد کرمان به صدا درآمد.

به گزارش ایسکانیوز، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان، و جمعی از مسئولان استانی در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در کرمان حضور داشتند.
وزیر کشور نیز در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد :دانش آموزان در دوران انقلاب اسلامی شور و شوق انقلابی ویژه ای داشتند.
عبدالرضا رحمانی فضلی ادامه داد: آغاز حرکت انقلاب اسلامی از بین دانش آموزان بود.
علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان نیز از زنگ انقلاب به عنوان زنگ سازندگی، پیشرفت، آزادگی و حریت ایران اسلامی یاد کرد و افزود: زنگ انقلاب باید زنگی برای تعالی فرهنگی، اقتصادی و پیشرفت کشور باشد.
وی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: دانش آموزان باید بدانند که ملت ایران در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فداکاری ها و رنج های زیادی را تحمل کردند تا توانسته در منطقه اقتدار داشته باشند.
رزم حسینی از تلاش های سردار سلیمانی نیز تقدیر کرد و گفت: تلاش های این سردار بزرگ موجب شده که امنیت ایران را مدیون ایشان باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز گفت: یکی از دغدغه های امام راحل (ره) از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، سوادآموزی در بین عموم مردم بوده و در پرتو حمایت های همه جانبه آیت الله جعفری و استاندار کرمان در همه مناطق این استان، مدرسه دایر شده است.
محمد محسن بیگی ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: در استان کرمان 560 هزار دانش آموز در حدود هفت هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
وی بیان کرد: برای آنکه امر تعلیم و تربیت تعطیل نشود و همه از عدالت مورد تاکید نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند شوند، مدارس در تمامی نقاط استان راه اندازی شده است.
بیگی ادامه داد: ایام الله دهه فجر یادآور ایثارگری افرادی است که در مسیر انقلاب زحمات زیادی متحمل شده و در این مسیر جان خود را نیز اهدا کرده اند.
به گزارش ایسکانیوز ،سه هزار برنامه در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری در شهرها و روستاهای استان کرمان برگزار می شود.
713 پروژه با اعتبار چهار هزار و 986 میلیارد تومان در دهه فجر سال جاری در استان کرمان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
وزیر کشور روز دوشنبه با استقبال استاندار کرمان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی وارد شهرستان بم شد.
بازدید از روند بازسازی ارگ قدیم بم، افتتاح فاز نخست کارخانه خودروسازی، آغاز عملیات اجرایی خط انتقال گاز به شهرستان های شرقی استان کرمان، شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و زنگ انقلاب از جمله برنامه های وزیر کشور در استان کرمان بود.
عبدالرضا رحمانی فضلی همچنین امروز در آیین بزرگداشت 12 بهمن در کرمان شرکت خواهد کرد.

801

کد خبر: 727704

وب گردی

وب گردی