جذب هیات علمی علوم پزشکی  از ۵۰۰ نفر به ۱۰۰۰ نفر افزایش یافت

با موافقت حمید میرزاده، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی جذب هیات علمی علوم پزشکی این دانشگاه در فراخوان جاری از ۵۰۰ نفر به ۱۰۰۰ نفر افزایش یافت.

به گزارش ایسکانیوز، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارتقاء کیفیت آموزشی و پژوهشی رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که یکی از برنامه های ایشان در طول چند سال اخیر است و بنابر پیشنهاد معاون علوم پزشکی این دانشگاه در جهت تامین نیروی هیات علمی و اصلاح نسبت استاد به دانشجو موافقت خود را اعلام کرد.

دکتر سید علی ابطحی، معاون علوم پزشکی بیان داشت: با درایت جناب آقای دکتر میرزاده مجوز جذب هیات علمی علوم پزشکی در این دوره از فراخوان به دو برابر رسید.

معاون علوم پزشکی گفت: حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کیفیت آموزشی و پژوهشی در راستای اجرای الزامات و استانداردهای آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گام های خوبی برداشته است و امروزه شاهد آن هستیم.

ابطحی تصریح کرد: حوزه علوم پزشکی در طی سه سال اخیر اقدام به برگزاری چهار دوره فراخوان جذب هیات علمی نموده، و تا کنون موفق به جذب حدود ۸۰۰ نفر هیات علمی شده ایم و با این مجوز، مجموع تعداد جذب هیات علمی علوم پزشکی به ۱۸۰۰ نفر می رسد.

شایان ذکر است؛ فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ۲ بهمن ماه ۹۵ آغاز و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد. متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://jazb.med.iau.ir/ در این فراخوان ثبت نام کنند.

205/200

کد خبر: 727706

وب گردی

وب گردی