برانکو: مقصر اینکه تراکتورسازی پنالتی‌اش را گل نمی‌کند من هستم!/ درمورد داوری صحبت نمی کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مایل نیستم در مورد داوری صحبت کنم، چون روش کارم به این صورت است که روی کار و بازیکنانم تمرکز کنم.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین صبح امروز (سه‌شنبه) تیمش در جمع خبرنگاران گفت: تنها مصدوم ما ربیع‌خواه است. سیدجلال حسینی هم امروز دچار گرفتگی عضله شد و باتجربه‌ای که دارد پیشگیری کرد تا مصدومیتش بدتر نشود، اما سایر بازیکنان صحیح و سالم هستند.

این مربی کروات از آمادگی تیمش برای دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز یاد کرد و اظهار داشت: حریف با انگیزه بالایی می‌آید و ما هم از اهمیت بازی آگاهی داریم. الان بازی‌ها به اوج هیجان و حساسیت رسیده و ما با تراکتورسازی، استقلال، سپاهان و الهلال بازی داریم.

برانکو در واکنش به حرف‌وحدیث‌های به وجود آمده در مورد قضاوت داوران در بازی‌های پرسپولیس و بیانیه باشگاه تراکتورسازی در این زمینه نیز گفت: چه کسی این مسائل را مطرح کرده است؟ اگر درست منظور شما را فهمیده باشم منظورشان این است که تیم ما استحقاق صدرنشینی ندارد که باید در جواب بگویم هیچ نظری در این مورد ندارم. شاید مقصر اینکه تیم تراکتورسازی نمی‌تواند پنالتی خود را تبدیل به گل کند، من هستم!

وی در پاسخ به این سؤال که «این حرف‌وحدیث‌ها در روحیه بازیکنان پرسپولیس تاثیر منفی نمی‌گذارد؟»، یادآور شد: این اتفاق و صحبت‌ها انگیزه مضاعف به بازیکنان ما می‌دهد. من یک سؤالی از شما می‌پرسم. آیا در این دو سال اخیر تیمی باکیفیت‌تر از پرسپولیس در لیگ سراغ دارید؟ مطرح کردن چنین بحث‌هایی توهین به بازیکنان پرسپولیس است و به نوعی آنها را تحقیر کردند. بازیکنان ما به هر جا که رسیده‌اند به خاطر تلاش زیاد و تمرینات خوبی است که هر روز انجام می‌دهند. شما دیدید ما امروز دو ساعت تمرین سخت داشتیم. شما خبرنگار هستید و می‌توانید بازی‌های ما را آنالیز کنید آن وقت می‌فهیمد که یک اوت‌دستی هم برای ما نگرفته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جذب روزبه چشمی اظهار داشت: در مورد بازیکنی صحبت نمی‌کنم. اگر کسی را جذب کنیم، پیش از آمدنش و ثبت قرارداد او اعلام خواهیم کرد. چشمی بازیکن خوبی است و پیش از مصدومیتش بهترین بازیکن استقلال بود. از طرفی، او کاپیتان تیم امید است و چشم‌انداز خیلی خوبی در انتظارش قرار دارد.

برانکو راجع به هجمه‌های اخیر به داوران خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا اعتراض به داوری‌ها وجود دارد. هر تیمی که متضرر شود، ناراحت خواهد شد. مایل نیستم در مورد داوری صحبت کنم، چون روش کارم به این صورت است که روی کار و بازیکنانم تمرکز کنم.

«اعتقاد دارم که نیت داوران خیر است»، وی با بیان این جمله افزود: با این حال، داوران باید بدانند که ما به خوبی حس می‌کنیم که به سود چه تیمی سوت می‌زنند و اینجاست که ناراحت می‌شویم. در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز از نظر داوری متضرر شدیم، اما اعتراضی نکردیم. من بازیکنانم را به مسیری هدایت می‌کنم که تنها خودمان سرنوشت‌مان را رقم بزنیم. ما از کسی کمک نمی‌خواهیم. از طرفی، نمی‌خواهیم با ما بازی شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه زمان کوتاهی تا پایان نقل‌وانتقالات باقیمانده و آیا قصد جذب بازیکنی را دارند یا خیر، گفت: بله، امکانش هست که بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

برانکو در پاسخ به این سؤال که آیا گزینه‌های او داخلی هستند یا خارجی، تصریح کرد: همه نوع بازیکنی می‌توانیم بگیریم. اگر اتفاقی بیفتد، اعلام خواهیم کرد.

وی در واکنش به طرح این موضوع که پرسپولیس برابر تراکتورسازی چند بازیکن دارد که امکان محرومیت‌شان در دربی وجود دارد و بیژن حیدری داور بازی روز یکشنبه سرخپوشان مقابل تراکتورسازان هم از جمله داورانی است که کارت زیاد می‌دهد، گفت: برنامه ما برای دیدار با تراکتورسازی یک بازی تهاجمی، محکم و سریع است. نمی‌خواهیم صرفه‌جویی یا خساست به خرج دهیم و تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که پیروز شویم. حال اینکه برای دربی چه اتفاقی خواهد افتاد، مربوط به آن بازی است.

وی در واکنش به سؤال دیگری مبنی بر اینکه تراکتورسازی با غایبان زیادی به دیدار پرسپولیس خواهد آمد، گفت: فکر می‌کنید تراکتورسازی با این چند بازیکن محروم ضعیف شده است؟ در بازی با ما، سعید آقایی که ملی‌پوش است بازی خواهد کرد. آنها احمد نوراللهی، محسن بنگر، هاشم بیک‌زاده، محمد نوری، کرار جاسم را دارند و ادینیو هم قرار است برگردد. آیا این تیم ضعیف است؟ شاید بازیکنانی چون محمد ایران‌پوریان، مهدی کیانی و مهدی شریفی را نداشته باشند، اما به این معنا نیست که ضعیف شده باشند. این داستان‌ها را در برخی از رسانه‌ها وجود دارد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: طبیعی است که تراکتورسازی برابر ما از حمایت قاطع هوادارانش برخوردار باشد. آنها بازی زیبایی مقابل استقلال در تهران به نمایش گذاشته و به پیروزی رسیدند. بنابراین حریف دست و پا بسته‌ای نخواهند بود.

برانکو در خصوص وضعیت جدایی آرام‌طبع خاطرنشان کرد: من مخالفتی با او ندارم. آرام‌طبع بازیکن حرفه‌ای است و آسان نبوده که بیش از 10 سال فیکس بازی کرده است. او انتظار داشت که اینجا هم فیکس بازی کند و شرایط هم به گونه‌ای پیش رفت که بازیکن ثابت پرسپولیس شد، اما او تصمیم به جدایی گرفت و با باشگاه برای جدایی به توافق رسید.

602

کد خبر: 727733

وب گردی

وب گردی