استارت پرسپولیسی ها برای دیدار با تراکتور/ تشویق و تبریک ویژه برای امیری

شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از تعطیلى ٤٨ ساعته از امروز(12 بهمن ماه) خود را براى تقابل با شاگردان امیر قلعه نویى آماده کردند.

به گزارش ایسکانیوز، بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزى برابر صباى قم با مرخصى ٤٨ ساعته برانکو مواجه شدند تا از نظر روحى براى دیدار هفته سرنوشت ساز مقابل تراکتورسازى مهیا شوند. سرخپوشان امروز از ساعت ١١:٣٠ دقیقه با حضور در سالن بدنسازى براى تمرین امروز مهیا شدند و در ادامه در چمن حضور یافتند.

* با توجه به ازدواج وحید امیرى، این بازیکن امروز مورد توجه هم تیمى هاى خود قرار گرفت و بازار تبریک و شیرینى خوران در رختکن داغ بود.

* وحید امیرى در زمان حضور در چمن هم مورد توجه حدود ٥٠ هوادار حاضر در استادیوم قرار گرفت و مورد تشویق قرار گرفت.

* محسن ربیع خواه، مدافع مصدوم سرخپوشان بعد از انجام آیتم هاى بدنى ابتداى تمرین با دیگر بازیکنان در زمان تمرین گروهى از جمع آنها جدا شد و به دویدن انفرادى دور زمین پرداخت.

* هواداران پرسپولیس در زمان گرم کردن بازیکنان به تشویق آنها پرداختند و به کرى خوانى در شعارهاى خود با استقلال پرداختند.

* بعد از گرم کردن، برانکو با سه رنگ کاور شاگردانش را متمایز کرد و فوتبال در یک نیمه زمین و با یک دروازه را در دستور کار قرار داد.

* پیش از آغاز تمرین یک راس گوسفند پیش پاى سرخپوشان قربانى شد. پرسپولیس در ٥ دیدار اخیر به پیروزى دست یافته و با ٦ امتیاز اختلاف در صدر حضور یافته است.

* در ادامه بازیکنان به سه گروه بازیکنان دفاعى، میانى و مهاجمان تیم تشکیل شدند. بازیکنان خط دفاعى زیر نظر برانکو و چوک به پاس هاى عرضى و تغییر جریان بازى و انتقال به فاز تهاجمى پرداختند و با تذکرات برانکو در خلال این آیتم مواجه مى شدند. فرشاد احمدزاده با حضور در این جمع وظیفه انتقال توپ از حمله به دفاع را برعهده داشت.

* دیگر بازیکنان نیز تمرینات بدنى را با عبور از موانع و استارت هاى کوتاه و بلند پشت سر گذاشتند و گلرها نیز با ایگور پانادیچ به تمرین اختصاصى پرداختند.

* محمد آرام طبع با گذشت یک ساعت از تمرین در استادیوم شهید کاظمى حضور یافت و با لباس شخصى نظاره گر تمرین بازیکنان این تیم شد تا در پایان فرصتى براى گفتگو با برانکو به دست بیاورد. آرام طبع بعد از تداوم نیمکت نشینى در پرسپولیس خواهان دریافت رضایتنامه براى جدایى از این تیم شده است.

* در ادامه بار دیگر برانکو با تغییر نفرات در فاز دفاعى و تهاجمى، آیتم تاکتیکى خود در بستن حفره هاى دفاعى را در دستور کار قرار داد. در این بخش لایى انداختن برانکو به حامد آقایى به شدت مورد توجه بازیکنان قرار گرفت و آنها به تشویق سرمربى خود پرداختند.

* در بخش پایانى تمرین سیدجلال حسینى از جمع سرخپوشان جدا شد و در کنار کادرپزشکى به مصدومیت کوچکى که برایش به وجود آمد پرداخت. مدافع میانى این تیم با گرفتگى عضله کشاله ران مواجه شد و زیر نظر کادرپزشکى قرار گرفت.

* فوتبال درون تیمى در نیمه زمین پایان بخش تمرین بود که مثل همیشه با کرى خوانى طرفین همراه بود و جدال بین رامین - ماهینى، باقرى - کمال کامیابى و سروش و مسلمان لحظات جذابى را شکل داد.

602

کد خبر: 727752

وب گردی

وب گردی