خزانه‌دار دانشگاه آزاد اسلامی: درباره تحقق بودجه سال آینده سخت‌گیری خواهد شد

خزانه‌دار دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر رویکرد بودجه‌ای این دانشگاه در سال جاری اعلام کرد که از بین استان های کشور، دو استان آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری بودجه‌های هدفمند و منطقی‌تری را ارائه دادند. او از دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای سخت‌گیری در تحقق بودجه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز؛ حسن امیری گفت: بقیه استان‌ها هم توانستند بودجه خوبی تدوین کنند، به آن‌هایی هم که بودجه‌شان نیاز به اصلاح داشت اعلام شد تا ایرادات را برطرف کنند.

او به رویکرد بودجه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: امسال بسیاری از واحدها رویکرد بودجه‌ای این دانشگاه را مدنظر قرار دادند و دیگر استان‌ها ارقامی را ارائه می‌دهند که بتوانند پاسخگو باشند.

خزانه‌دار دانشگاه‌ آزاد اسلامی گفت: میرزاده دستور دادند که سال آینده شدیدا برای ردیف بودجه سخت‌گیری داریم. ما هم به عامل‌های خزانه‌دار اعلام کردیم.

امیری ادامه داد: منابع مالی دانشگاه آزاد اسلامی خیلی محدود شده است و باید تا جایی که می‌توانیم صرفه‌جویی کنیم تا واحدها را از این وضعیت نجات دهیم.

او اضافه کرد:‌ من به عنوان کسی که 20 سال است که در جلسات بودجه‌بندی حضور دارم، می‌گویم که امسال خیلی خوب عمل شده است. دیگر استان‌ها برنامه‌ای ارائه نمی‌دهند که خوشایند رئیس باشد بلکه می‌خواهند بودجه‌ای ارائه کنند که بتوانند جوابگو هم باشند.

203/200

منبع: آنا

کد خبر: 727808

وب گردی

وب گردی