زنگ انقلاب در مدارس سما واحد سنندج به صدا درآمد

همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، طی مراسمی و با حضور شماری از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، زنگ انقلاب در مدارس سما طنین انداز شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ در این مراسم که با حضور دانش آموزان شاغل در مدارس سما سنندج برگزار شد، معاون سما واحد سنندج در سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: امروز عزت و اقتدار اسلامی مرهون رشادت های همه مردم کشور است که در مقابل رژیم طاغوت ایستادگی کردند.

مصطفی باغبانیان با اشاره به نقش آیت الله خمینی (ره) در راستای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امام راحل در سخت ترین مراحل پیروزی انقلاب اسلامی ایران رهبری این نهضت را بر عهده گرفت و توانست با بسیج کردن ملت، انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

وی با اشاره به دشمنی های ادامه دار کشورهای غربی با نظام اسلامی در تمامی حوزه، افزود: امروز و بعد از گذشت نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان کشورهای غربی با توطئه های مختلف با نظام و انقلاب مقابله می کنند.

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج یادآور شد: بدون شک امروز نیز حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان سکان دار انقلاب اسلامی با رهنمودهای خود این نهضت اسلامی را مدیریت کرده و انقلاب ما روز به روز با عزت و اقتدار بیشتری با دشمنان برخورد خواهد کرد.

معاون نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج نیز در سخنانی در این مراسم، بیان کرد: امروز ایران اسلامی به اوج عزت و اقتدار دست پیدا کرده و همه ما وظیفه داریم در هر جایگاهی که هستیم از این انقلاب و نظام دفاع کنیم.

حجت الاسلام طهماسبی اظهار داشت: شما دانش آموزان عزیز باید با تلاش و جهاد علمی در راستای عزت بیشتر نظام اسلامی تلاش کنید و بدون شک ادامه راه انقلاب وابسته به قدم های استوار شما عزیزان است.

وی گفت: امنیت کنونی ایران اسلامی در منطقه الگو است و اگر قرار است که این امنیت و آرامش ادامه داشته باشد باید در تمامی صحنه های دفاع از نظام و انقلاب حضور داشته باشیم و دهه فجر بهترین فرصت برای اثبات این حضور در صحنه است.

در ادامه این مراسم برنامه های فرهنگی و هنری از سوی دانش آموزان مدارس سما واحد سنندج برگزار شد.

203/200

کد خبر: 727811

وب گردی

وب گردی