پرداخت 3 هزار فقره تسهیلات 200 میلیون ریالی برای مقاوم سازی خانه های روستایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از پرداخت تسهیلات 18 و 20 میلیون تومانی مقاوم سازی خانه های روستایی توسط بانک های استان خبر داد و گفت : سهمیه استان 3 هزار فقره و با نرخ سود 5 درصد می باشد .

به گزارش ایسکانیوز، منوچهر حبیبی گفت: این تسهیلات بمنظور مقاوم سازی و نوسازی منازل روستایی پرداخت می شود که ضرورت دارد بانک های استان در پرداخت این تسهیلات سرعت عمل داشته باشند .
وی با اشاره به برنامه های دولت تدبیر و امید در جهت ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی مشکل دار و حجم فعالیت بانک ها در روزهای پایانی سال ، گفت : علیرغم حجم کاری بانک ها ، اما با توجه به موقعیت استان قزوین و میزان خطر پذیری آن در برابر زلزله ، ضرورت دارد که این تسهیلات پرداخت شود .
حبیبی توضیح داد : پرداخت تسهیلات باید با همکاری مردم و بانک ها و نظارت دستگاه های فنی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سریع تر اجرایی شود .
معاون استاندار ادامه داد : متقاضیان جهت استفاده از تسهیلات ، توسط بنیاد مسکن به بانک های عامل جهت تشکیل پرونده معرفی می شوند .
حبیبی تصریح کرد : با توجه به آمادگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و همچنین استقبال مردم از این طرح ، سرعت عمل بانک ها درپرداخت مورد تأکید است .
وی در خصوص ضمانت این تسهیلات هم گفت : دستورالعمل واحدی تهیه و به تمامی بانکها ابلاغ شده تا بر اساس آن عمل نمایند .

801

کد خبر: 727817

وب گردی

وب گردی