جلسه فراکسیون امید مجلس با وزیر راه و شهرسازی در مورد سانحه ریلی سمنان

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این فراکسیون امروز جلسه ای با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برای بررسی سانحه ریلی سمنان داشتند و ابعاد این سانحه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالکریم حسین زاده با اشاره به جلسه امروز فراکسیون امید مجلس با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی افزود: از زمان رخ دادن سانحه ریلی سمنان کمیته ای تشکیل دادیم و بنا شد این کمیته موضوع سانحه ریلی را پیگیری کند.

وی ادامه داد: با آغاز بررسی لایحه برنامه ششم توسعه ، جلسات ما درباره این سانحه به عقب افتاد ولی ما امروز با وزیر راه و شهرسازی جلسه ای درباره سانحه ریلی تشکیل دادیم.
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: در ابتدای این جلسه کمیته ای که در راستای این سانحه تشکیل شده بود گزارشی به نمایندگان ارائه کرد و توضیحاتی درباره این سانحه ارائه کردند. در این جلسه وزیر توضیحاتی کلان درباره آن حادثه بیان کرد و همچنین در رابطه با دستاوردهای پسابرجام وزارت راه ، معضلات و مشکلاتی که با آن گریبانگیر هستند و میزان اقدامات صورت گرفته در پروژه های عمرانی را به مجلس ارائه کردند.
حسین زاده اضافه کرد: در مورد موضوع استیضاح ، امروز صحبتی نکردیم ولی بنده به شخصه مخالف استیضاح وزیر در سه ماه پایان دولت هستم زیرا به نفع کشور نیست.
وی در گفت و گو با ایرنا، تاکید کرد: در مورد موضوع استیضاح باید در فراکسیون رای گیری شود ولی این اتفاق نیفتاده است.

302/6300

کد خبر: 727860

وب گردی

وب گردی