در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه فعالیت‌های فرهنگی وزارت علوم افتتاح شد

در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، نمایشگاه فعالیت‌های فرهنگی وزارت علوم در فضای نمایشگاهی این وزارتخانه آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید ضیاء هاشمی در مراسم افتتاح این نمایشگاه، ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، محتوای این نمایشگاه را چکیده‌ای از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دانشگاه‌ها اعلام کرد که می‌تواند به عنوان یک نمونه مورد توجه قرار بگیرد و این نمایشگاه‌ها در همه مراکز دانشگاهی برگزار شود.

وی برگزاری این نمایشگاه را در راستای مرور برنامه‌های انجام شده در معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دانست که به نوعی تجلیل از خدمات دست اندرکاران این حوزه نیز محسوب می‌شود.

مسئول کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: در روزهای نزدیک به جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه پیاده راه انقلاب نیز در مقابل سردر دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در ابتدای بازدید خود از این نمایشگاه، از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نیز رونمایی کرد.

براساس این گزارش، در نمایشگاه فعالیت‌های فرهنگی وزارت علوم ، اطلاعات آماری کانون‌های فرهنگی و هنری، انجمن‌های علمی، نشریات دانشجویی، کرسی‌های آزاداندیشی برگزارشده، گزارش مکتوب فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تصاویر جشنواره‌های سراسری رویش و حرکت، اردوهای زیارتی رضوی و گزیده‌ای از انتشارات پژوهشکده علوم اجتماعی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم در معرض نمایش مدیران، کارکنان و مراجعان به ستاد وزارت علوم گذاشته شده است.

گفتنی است در مراسم افتتاح نمایشگاه فعالیت‌های فرهنگی وزارت علوم، تنی چند از مدیران این وزارت حضور داشتند.

200

کد خبر: 727885

وب گردی

وب گردی