بیانیه بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به مناسبت دهه فجر

بسیج کارمندی واحد دزفول به مناسبت آغاز دهه فجر بیانه ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، امروز دوازدهمین روز بهمن ماه سال1395 و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، طی مراسمی با قرائت بیانیه و با حضور جمعی از کارکنان و اساتید در یادمان پنج شهید گمنام دانشگاه، ضمن غبارروبی مزار شهداء، این ایام را تبریک و دانشگاهیان با امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدار تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری(مد ظله) تجدید بیعت نمودند.

متن بیانیه بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی(ره)

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود زعیـم آگاه، حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران ورق می خورد .انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

ملت ما در عرصه های علمی پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرفراز شد و در کنار این سرفرازی و پیروزی نام بلند ایران در بسیاری از عرصه های علمی در میان کشورها یپیشرفته قرار گرفت.

این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

ما بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون دانشگاهیان عزیز را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستاریم.

بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول

"غلامعلی پوررضایی فرمانده بسیج کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول"، در حاشیه این مراسم گفت: در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه های دهه مبارک فجر در دانشگاه، جلسه ای با حضور اعضای شورای بسیج کارمندی تشکیل گردیده که برنامه های این ایام بدین شرح می باشند:

12 بهمن ماه: سخنرانی حجت الاسلام توفیقی در مسجد موعود/ غبارروبی یادمان شهدای گمنام دانشگاه/ قرائت بیانیه بسیج کارمندی/

14 بهمن ماه: برگزاری اردوی کوه نوردی به دژ محمد علی خان( ممدلی خان) ویژه برادران

17 و 18 بهمن ماه: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خواهران و برادران( تنیس روی میز، پرتاب دارت)

19 و 20 بهمن ماه: اهداء خون در سازمان انتقال خون شهرستان دزفول( ویژه خواهران و برادران) / سخنرانی در مسجد موعود

21 بهمن ماه: برگزاری گلگشت ویژه خواهران در ارتفاعات دزفول( قلعه شاداب)

در ادامه گفتگوی فرمانده بسیج کارمندی دانشگاه با مرکز خبر روابط عمومی، پوررضایی" از تمامی اساتید، دانشجویان، کارکنان و جامعه دانشگاهی کشور به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی دزفول دعوت نمود، امسال نیز با حضور پرشور، جدی و آگاهانه خود در یوم الله 22 بهمن، روز تجدید عهد با آرمانهای انقلاب و عمل به دستورات و منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای( مد ظله)، بار دیگر حمایت قاطع خود را از نظام اسلامی اعلام نمایند و با حضور حماسی خود دشمنان این نظام را مأیوس و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنند.

201

کد خبر: 727890

وب گردی

وب گردی