برگزاری طرح ملی سیمای زندگی دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

نشست توجیهی و آموزشی طرح«سیمای زندگی دانشجویان» با حضور تنی چند از معاونین و مدیران دانشجویی واحد های دانشگاهی استانهای گیلان و مازندران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد. 

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه دکتر تیمور آمار معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه ازاد اسلامی واحد رشت ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر، در خصوص لزوم برگزاری این نشست ها و الزامات پرداخت علمی به موضوع آسیب های اجتماعی در جمعیت دانشجویی گفت: ما باید بتوانیم در دانشگاهها با توجه به اهمیت برخورد علمی با چالش ها و معضلات اجتماعی و نحوه تدوین الویتها و راهکارهای مداخله و مدیریت براین آسیب ها اقدام کنیم.

وی ادامه داد: دستگاههای فرهنگ ساز باید بتوانند نیروهای توانمندی تربیت کنند و باید در جهت تقویت این دستگاهها تلاش کرد.

در ادامه دکتر کامران گنجی رئیس اداره مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدرس این دوره اظهار کرد: امروزه دانشجویان و دانشگاهیان یکی از گروههای مهم و مرجع هر جامعه و کشوری را تشکیل می دهند و نقش آنان در آینده و سرنوشت کشور بی بدیل است از این رو توجه به بهداشت روانی – اجتماعی دانشجویان ، در آینده آنان و سرانجام آینده کشور تأثیرات بسیار مهمی دارد.

وی افزود: از این رو به منظور بررسی سبک زندگی دانشجویان پژوهشی با عنوان « سیمای زندگی دانشجویان » بر روی یک هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور اجرا می گردد.

200

کد خبر: 727903

وب گردی

وب گردی