مدیرکل تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی: مدیریت سیستماتیک دکتر میرزاده عامل جهش کیفی در دانشگاه آزاد اسلامی شده است

مدیرکل تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدیریت منظم و سیستماتیک دکتر میرزاده سبب جهش کیفی دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

به گزارش ایسکانیوز؛ حجت الاسلام نمازی،مدیرکل تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه با تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی عملکرد دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: در این چند سال مدیریت سیستماتیک دکتر میرزاده عامل جهش کیفی در دانشگاه آزاد اسلامی بوده است .تاکید دکتر میرزاده به عنوان ریاست عالیه دانشگاه بر کیفیت و اثرگذار بودن نشریات است و این اداره کل در راستای همین اولویت بندی، شاخص ها و راهکارهایی تعیین کرده که با همفکری مدیران مسئول و فعالین عرصه نشریات ، شاهد بهبود آن نیز خواهیم بود .

وی همچنین درباره سمت و سوی حرکت نشریات دانشجویی یادآور شد: نشریات دانشجویی نباید بر خلاف استاندارد های قانونی اداره نشریات معاونت فرهنگی حرکت کنند. وجود وحدت رویه بین نشریات تشکلی و نشریات دانشجویی دیگر باعث بهره وری بیشتری خواهد بود.

وی پایان در خصوص بودجه و خط مشی نشریات دانشجویی خاطر نشان کرد:یارانه نشریات باید بر اساس کیفیت و تولیدی بودن انها جهت توانمندسازی دانشجویان و در راستای منافع ملی اختصاص یابد .هر نشریه باید بتواند از برند سیاسی خود دفاعی منطقی و صادقانه داشته باشد و البته گرفتار بازی های سیاسی و سیاست بازی ها نشود.

موحدی نیا، معاون اجرایی اداره کل تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رفسنجانی(ره) خاطر نشان کرد: متاسفانه پس از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی جامعه ما دچار خلاهای غیر قابل جبرانی شده است.ما کسی را از دست داده ایم که بارها و بارها برخی از افراد جاهل با فحاشی های فراوانشان به او تاختند و اتهامات ناروایی را به آیت الله نسبت دادند.در اواخر حتی در کمال ناباوری دیده شد که بعضی رسانه های داخلی اتهامات ناشایستی در خصوص تحریم ها و روابط مخفیانه آیت الله با آمریکا را بازگو کردند اما او به علت مصلحت نظام و بصیرت بسیارشان نسبت به امور،سکوت کردند.

203/200

کد خبر: 727910

وب گردی

وب گردی