تولید دسر ارگانیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

دسر گیاهی بر پایه گندم سیاه ویژه کودکان نوجوانان و همچنین بزرگسالان  با حمایت مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تولید و به بازار عرضه می شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، پریسا بهشتی مدیر پشتیبانی فروشگاه اینترنتی محصولات ارگانیک در اردبیل اظهار کرد: علاوه بر محصول، کنجد مخصوص کودکان با ترکیبات ارگانیک از دیگر محصولاتی است که با همکاری و پشتیبانی علمی مرکز رشد این واحد دانشگاهی در اختیار هموطنان ایرانی قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: تولید غذای سالم یکی از اهداف فروشگاه اینترنتی محصولات ارگانیک در اردبیل است که فعالیت های در خور توجهی را در مدت کوتاه در اردبیل انجام داده است و آماده ارایه به سایر استان ها و حتی خارج از کشور است.

بهشتی با بیان این که فروشگاه اینترنتی shop4life.ir با شعار خرید برای یک زندگی سالم، کار خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: این فروشگاه اینترنتی در نظر دارد تا محصولات مرغوب، خالص و ارگانیک را در اختیار مشتریان خاص ما قرار دهد.

وی با تاکید بر خرید بصورت سفارش اینترنتی بیان کرد: بدین صورت که خریدار با مراجعه به سایت shop4life.ir و انتخاب محصول مورد نظر، مشخصات خودشان را نیز در فرم مربوطه پر کرده و بعد از پرداخت هزینه، ما براساس اطلاعاتی که مشتری در اختیار ما گذاشته است، محصول را از طریق پست به نشانی آنها ارسال خواهیم کرد.

وی افزود: جهت اطلاعات بیشتر از نحوه خرید، از منوی بالای سایت مذکور، گزینه آموزش خرید اینترنتی را انتخاب کرده و با دقت مطالعه فرمایید

بهشتی از دیگر محصولات قابل عرضه این شرکت را عسل سیاه طبیعی و خالص اردبیل، حلوا سیاه مخصوص اردبیل با ترکیبات عصاره شیره عسل طبیعی، آرد، جوانه گندم، کره طبیعی، نارگیل، پسته، گردو و ادویه جات، سیب زمینی ارگانیک دارای گواهی ازمایش تایید شده، نوشیدنی کامبوچا که باعث سم زدایی بدن، کاهش دهنده دردهای مفصلی، ضد سرطان، کاهش استرس، ضدافسردگی و موارد دیگر می شود و سیاهدانه عنوان کرد.

شرکت مذکور جزو واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل است.

200

کد خبر: 727922

وب گردی

وب گردی