اهتزاز پرچم ایران در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان/ افتتاح نمایشگاه عکس و فیلم دهه فجر

همزمان با آغاز برنامه‎های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور هیات رئیسه، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، پرچم جمهوری اسلامی ایران در این واحد دانشگاهی به اهتزاز در آمد.

به گزارش ایسکانیوز؛ امینرضا کمالیان دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در مراسم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران با تبریک آغاز دهه مبارک فجر به ملت قهرمان، فداکار و فجرآفرین ایران اسلامی و به ویژه جامعه دانشگاهی اظهار کرد: در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جای بزرگ مردانی چون امام خمینی (ره) و آیتالله هاشمی رفسنجانی بسیار خالی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره آیتالله هاشمی رفسنجانی یار دیرین و وفادار امام خمینی (ره)، افزود: تلاشهای مستمر و دائمی آیتالله برای پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در این سی و هفت سال فراموش نشدنی است، روحش شاد و یادش گرامی.

این مسئول دانشگاهی منشور انقلاب را برگرفته از عاشورای حیسنی برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی است که با ایجاد ارزشهای غایی اسلامی، همچون استقلال، آزادی و جمهوری علیه مستکبران جهان قیام و ارزشهای معنوی به ویژه ایثار و شهادت را در جامعه ما نهادینه کرد.

کمالیان با بیان اینکه ارزشهای انقلاب باید برای تمام نسلهای بعد از آن تبیین شود تا تحول صورت گرفته در زمان انقلاب به معنای واقعی کلمه تشریح و تفسیر شود، عنوان کرد: ملت بزرگ ایران در مقابل جنگ افروزیها و تحریمهای به وجود آمده، با فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی، شجاعت، شهامت و شهادت که نتیجه انقلاب بود، ایستادگی کردند.

وی ایام الله دهه فجر را در تاریخ ملی و بین المللی از جمله ایام فراموش نشدنی دانست و گفت: اکنون و در آستانه سی و هشتمین سال انقلاب اسلامی، کارنامهی درخشان جمهوری اسلامی ایران که شامل: پیروزهای سیاسی، اقتصادی، نظامی، رشد و تعالی انرژی هستهای، فعال شدن استراتژیهای دانشگاهی، مطرح شدن دستاوردهای علمی در عرصههای جهانی از جمله علوم نانو و فعالیتهای جامعه مدنی، مطرح شدن زنان در جامعه و... بوده، نشان از موفقیت انقلاب با تلاش مسئولان و حمایت و همراهی ملت شریف ایران است.

مراسم به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با طنین سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار و پس از آن نمایشگاه عکس و فیلم دهه فجر با عنوان «انقلاب، امام و رهبری و هاشمی، اقتدار و عزت اسلامی» این واحد دانشگاهی با حضور هیات رئیسه، کارکنان و دانشجویان افتتاح شد.

203/200

کد خبر: 727982

وب گردی

وب گردی