کولیوند قرائت کرد: گزارش کمیسیون شوراها در خصوص حادثه پلاسکو

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس بخشی از مشکلات ساختاری در خصوص حادثه پلاسکو را مربوط به عملکرد دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط دانست.

به گزارش ایسکانیوز، محمدجواد کولیوند در نشست علنی امروز (چهارشنبه،13 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در قرائت گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشوردر خصوص حادثه پلاسکو گفت: ضمن عرض تسلیت در پی درگذشت تعدادی از هموطنان و آتش‌نشانان پس از وقوع این حادثه از زحمات آتش‌نشانی، مرکز فوریت‌های پزشکی، شهرداری، ستاد حوادث غیرمترقبه، نیروی انتظامی، وزارت‌خانه های نیرو و اطلاعات تشکر می‌کنم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تشکر از خدمات سایر دستگاه‌ها و فعالیت رسانه‌ها، افزود: اهم موارد مطروحه پس از حضور رئیس و نایب رئیس کمیسیون و تنی چند از نمایندگان عضو کمیسیون شوراها در محل حادثه و شرکت در جلسه مدیریت بحران موارد و گزارش تهیه شده است.

وی تأکید کرد: در بخش مشکلات ساختاری باید افزود که مصوبه هیأت وزیران مورخ سال 93 ابلاغیه به دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های صنعت و معدن، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اتاق اصناف با کندی شدید مواجه بوده است که اگر این ابلاغیه به صورت درست اجرا می‌شد شاید بخشی از وقایع در این حادثه قابل کنترل و مقابله بود.

خبر در حال تکمیل شد...

300/302

کد خبر: 728022

وب گردی

وب گردی