پیام نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با صدور پیامی دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، متن پیام ساداتی نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است . امام خمینی(ره)

انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری حضرت امام(ره) جلوه ای از نهضت بزرگ پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) بود که در پرتو مکتب سرخ تشیع و معنویت ریشه دار در فرهنگ غنی ایرانی اسلامی به پیروزی رسید.

مهم ترین کلید موفقیت و رمز پیروزی انقلاب ما ایمان به خدا ، همراهی با ولایت ، وحدت کلمه همه آحاد ملت و فداکاریهای دلاورانه مردم، خصوصاً شهیدان راه حق بود. رمزهایی که همیشه و همواره برای پیروزی در تمام صحنه ها نیاز داریم.

ملت ما با اتکا به این اصول در عرصه های مختلف و سخت پس از پیروزی انقلاب نیز سرفراز بیرون آمد و خط انقلاب را که خط عظمت ایران اسلامی و مسلمین و دفاع از مظلومین و مستضعفین در جهان بوده همچنان بعد از امام راحل و به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری پیموده و اهتزاز نام بلند ایران را در بسیاری از عرصه ها در دنیا به ارمغان آورده است.

بدون تردید این ایام عزیز و فرخنده فرصتی است تا با یادآوری تلاش های انجام شده برای به ثمر رساندن انقلاب و با زنده نگه داشتن یاد شهیدان، حرکت خود را برای تعالی اسلام و ایران و حفظ و پالایش انقلاب در مسیر صحیح ادامه دهیم.

اینجانب ایام الله دهه مبارک فجر را خدمت مردم ایران به ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و مردم شریف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تبریک و تهنیت گفته؛ از پیشگاه خداوند متعال توفیق خدمتگزاری روزافزون به این ملت مومن و غیور را خواستارم.

سید جواد ساداتی نژاد
نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی

302/300

کد خبر: 728026

وب گردی

وب گردی