زنگ انقلاب با حضور هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان نواخته شد

زنگ انقلاب با حضور هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان و مسئولان شهرستان در مدارس بوکان نواخته شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در مراسم زنگ انقلاب شرکت کردند این مراسم در یکی از مدارس این شهرستان برگزار شد.

احمد رحمانی روز سه شنبه در جشن انقلاب که به مناسبت سالگرد ورود امام راحل به کشور همزمان با سراسر کشور در یکی از مدارس این شهرستان برگزار شد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحول بزرگی در ایران و منطقه بود که تمام معادلات جهانی را به هم ریخت و باعث حرکت در دیگر جنبش های اسلامی و کشورهای آزادیخواه جهان شد.

وی ادامه داد: آغاز دهه فجر جشن ملی و آغاز حکومت اسلامی ایران است که به رهبری امام راحل شکل گرفت و در این روز همه ملت ایران وظیفه دارند که این جشن ملی را گرامی داشته و با آرمان های انقلاب و امام تجدید میثاق کنند.

رحمانی گفت: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران گفتمان تازه ای در جهان مطرح و این پیام را برای دیگر ملت های جهان صادر کرد که می توان با اتحاد و همدلی ملت کارهای بزرگی را انجام داد.

مدیرآموزش و پرورش بوکان اضافه کرد: انقلاب اسلامی مرهون خون هزاران نفر از جوانان این مرز و بوم است و همگان باید از آرمان های والای شهیدان محافظت کنیم.

امام جمعه بوکان نیز در این مراسم با تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: حراست و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باید سرلوحه کارهای همه مردم و مسئولان قرار بگیرد.

ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده ادامه داد: باید دانش اموزان و نسل جدید انقلاب را باید با ارزش های امام راحل آشنا کرد و ایام دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای آشنا کردن نسل جوان با ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سالروز ورود حضرت امام به میهن اسلامی اظهار کرد: امام با حضور خود به ایران در سال 1357بار دیگر ارزش های اسلامی را احیا کرد و ملت ایران را از دست طاغوتیان ظالم نجات داد.

بعد از این مراسم از خانواده نخستین شهید مدافع حرم استان آذربایجان غربی شهید اسماعیل شجاعی تجلیل شد.

203/200

کد خبر: 728035

وب گردی

وب گردی