میزو Pro 7 احتمالاً با نمایشگر 5.7 اینچی 4K و حافظه رم 8 گیگابایتی همراه است

میزو برند تولیدکننده قدرتمندی در حوزه موبایل های هوشمند است که تلفن های همراه جدید خود را هر سه تا شش ماه روانه بازار می کند و به نظر می رسد که تا عرضه نسل بعدی موبایل پرچمدار شرکت چینی نیز زمان زیادی نمانده باشد.

به گزارش ایسکانیوز، شایعات منتشر شده پیرامون میزو Pro 7 به استفاده از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزلوشن 4K حکایت می کند که با توجه به بهره مندی اکثر محصولات بازار به نمایشگرهای 1080p و 1440p کمی بعید به نظر می رسد.

گزارش ها نشان می دهند که میزو برای پرچمدار جدید خود یک دوربین با دقت 12 مگاپیکسل و همانند آنچه در Pro 6 Plus استفاده شده بود را در نظر گرفته است.

بر اساس گزارش منبع خبری، چیپست مدیاتک هلیو X30 (پردازش قوی اما چیپ گرافیک ضعیف) وظیفه انجام پردازش ها را بر عهده خواهد داشت؛ اما از طرف دیگر نیز مدعی شده که میزو ممکن است از چیپست های HiScilicon هواوی به طور خاص Kirin 960 استفاده کند. در کنار آن نیز حافظه رم 8 گیگابایتی عهده دار مالتی تسکینگ بدون مشکل و روان پرچمدار جدید میزو خواهد بود.

از آنجایی که تا به حال سیستم روی تراشه های Kirin تنها در محصولات هواوی به کار رفته بنابراین احتمال حضور مدیاتک هلیو X30 در گجت مذکور قوی تر خواهد بود.

لازم به ذکر است کمپانی میزو معمولاً اسمارت فون های رده بالای خود را در سه ماهه دوم هر سال عرضه می کند، بنابراین ورود Pro 7 به بازار در آوریل و ژوئن دور از انتظار نیست.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 728099

وب گردی

وب گردی