یک مدل از گلکسی اس 8 احتمالا رم 6 گیگابایت خواهد داشت

احتمال دارد سامسونگ در حال آماده‌سازی یک مدل از گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ با رم ۶ گیگابایتی باشد.

به گزارش ایسکانیوز؛ در طی چند هفته‌ی اخیر، رفته‌رفته سیل شایعات و اخبار در مورد نسل بعدی گوشی هوشمند پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ بیشتر شده و تاکنون اطلاعات زیادی در مورد این محصول در دسترس قرار گرفته است. تا به این لحظه بر اساس خبرهای‌ مختلف، گفته می‌شود این دستگاه از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره خواهد برد و علاوه بر این حافظه‌ی داخلی این گوشی هوشمند در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است که این دو مدل به ترتیب از ۴ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهند برد.

همچنین در برخی از گزارش‌ها اعلام شده است که یکی از مدل‌های گلکسی اس ۸ از نظر مشخصات فنی یک غول به تمام معنا خواهد بود. این مدل از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد گرفت. این خبر توسط شخصی با نام کاربری mmddj_china در توییتر اعلام شده است. بر اساس آنچه توسط منابع این شخص اعلام شده، در اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی فقط مدل‌ ۶۴ گیگابایتی با ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد و در نتیجه مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایتی احتمالا فقط برای برخی از مناطق در نظر گرفته شده است.

البته باز هم باید اشاره کنیم که این خبر هنوز توسط هیچ منبع رسمی‌ تأیید نشده است و نمی‌توان در مورد صحت آن به اطمینان سخن گفت. در واقع تا زمانی که سامسونگ به‌صورت رسمی از گلکسی اس ۸ رونمایی نکند، این شایعات در هاله‌ای از ابهام قرار خواهند داشت. گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین ۹۶) یک رویداد اختصاصی برگزار کند که در این مراسم احتمالا گلکسی اس ۸ معرفی خواهد شد. عرضه‌ی جهانی این محصول نیز احتمالا برای اوایل ماه آوریل (اواخر فروردین ۹۶) برنامه‌ریزی شده است. البته اگر برنامه‌ی سامسونگ این‌گونه نباشد، زمان معرفی و عرضه‌ی محصول مورد بحث شاید به‌طور کامل تغییر کند.

منبع : زومیت

203/200

کد خبر: 728113

وب گردی

وب گردی