آغاز ثبت نام دکتری تخصصی وزارت بهداشت از 20 بهمن/ داوطلبان آزمون phd دانشگاه آزاد اسلامی در سایت سازمان سنجش وزارت بهداشت ثبت نام کنند

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت از 20 بهمن خبر داد و تاکید کرد، داوطلبان آزمون phd دانشگاه آزاد اسلامی نیز از 20 بهمن در سایت سازمان سنجش وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

دکتر محمد‌حسین پورکاظمی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://www.sanjeshp.ir در این آزمون ثبت‌نام کنند.

او ادامه داد: ابتدا قرار بود ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت از روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن به مدت ۱۰ روز انجام شود که این زمان به تاخیر افتاد و داوطلبان باید در روزهای ۲۰ تا ۳۰ بهمن نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: از آنجایی که ثبت‌نام برای شرکت در آزمون PhD دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می شد، تاکنون نتوانستیم با این دانشگاه در این زمینه هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم لذا ثبت‌نام این آزمون به مدت ۱۰ روز در روزهای مذکور انجام می شود.

پورکاظمی افزود: آزمون دکتری تخصصی سال ۹۶ وزارت بهداشت، روزهای سوم و چهارم خرداد سال آینده برگزار و نتایج آن بعد از ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد.

204/200

کد خبر: 728152

وب گردی

وب گردی