ثبت نام در آزمون 96"فلوشیپ" تا 20 بهمن ادامه دارد/ آزمون پذیرش دستیاران دوره های تکمیلی توسط دانشگاه های مجری برگزار می شود

آزمون پذیرش دستیاران دوره های تکمیلی (فلوشیپ) سال 96 براساس مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت متمرکز و توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی اجرا می شود. ثبت نام در این آزمون تا 20 بهمن ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر امامی رضوی قائم مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی گفت: زمان ثبت نام آزمون فلوشیپ سال 96 از تاریخ 3 بهمن لغایت 20 بهمن 95 انجام می شود.

او ادامه داد: آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی (به صورت منفرد با ترکیبی از روشهای PMP، OSCE و مصابحه ساختارمند با سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته) برگزار می شود که آزمون کتبی روز پنجشنبه 21 اردیبهشت 96 و آزمون شفاهی همه رشته ها از تاریخ 23 اردیبهشت لغایت 25 اردیبهشت 96 انجام می شود. شروع به دوره برای افراد پذیرفته شده از تاریخ 1 مهر 96 خواهد بود.

امامی رضوی افزود: در این دوره برای تسهیل فرآیند ثبت نام و جلوگیری از تداخل بین دانشگاه های مختلف، ثبت نام این آزمون به صورت متمرکز از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام مدارک نیز توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی بررسی می شود.

204/200

کد خبر: 728191

وب گردی

وب گردی