نمایشنامه خوانی "شخص سوم" در نیاوران

نمایشنامه خوانی "شخص سوم" به کارگردانی مجید علم بیگی ، شنبه 16 بهمن ماه ساعت 17در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنر نیاوران ، سلسه جلسات نمایشنامه خوانی با نظارت سیاوش طهمورث بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.در همین راستا نمایشنامه "شخص سوم" به نویسندگی سید جلال الدین دری ونقش خوانی مریم عسگری، نیما فاضلی،کتایون سبحانی و مجید علم بیگی اجرا خواهد شد.همچنین نسا یوسفی همدانی دستیار کارگردان وعماد سالکی طراحی پوستر این نمایش را به عهده دارند.

نمایشنامه خوانی "شخص سوم" ماجرای اختلاف سلیقه و درگیری زن و شوهری است که هر دو شاغل هستند و هنوز صاحب فرزندی نشده اند. تنها مشکلشان این است که مرد خیلی به برنامه ها و سریال های سخیف ماهواره ای علاقه نشان می دهد و همسرش نسبت به این موضوع حساس است تا اینکه برای زن سفری کاری پیش می آیدو مرد در خانه تنها می ماند ، ناگهان مهمان ناخوانده ای بر وی وارد می شود...

مجید علم بیگی کارگردان این نمایشنامه خوانی درسال 95برای اولین باراقدام به راه اندازی « کمدی خوانی» به صورت رسمی و در سالن های مورد تایید مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد نمود. وی کار تئاتر را بطور حرفه ای از سال ۱۳۶۹ و در کانون تئاتر تجربی به هدایت، آموزش و سرپرستی مرحوم حمید سمندریان آغاز کرد.

اولین کار حرفه ای علم بیگی نمایش « همسرایی مختار » به کارگردانی دکتر محمود عزیزی است که سال ۱۳۷۱ در تالار وحدت به روی صحنه رفت.از آن تاریخ تاکنون در بیش از ۷۰ نمایش صحنه ای -و بیش از ۸۰ کار تصویری ( تی.وی/سینما/فیلم کوتاه و...)به ایفای نقش پرداخته است.وی تدریس در امر بازیگری را نیز در کارنامه حرفه ای خود ثبت کرده است.

504500

کد خبر: 728212

وب گردی

وب گردی