آغاز فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی از امروز/ مهلت ثبت نام تمدید نمی شود

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از آغاز چهاردهمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از امروز 13 بهمن سال جاری تا یک ماه خبرداد و تاکید کرد تاریخ ثبت نام تمدید نمی شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر سید علی حسینی رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آغاز فرایند چهاردهمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: از اوایل دی سال جاری اعلام نیاز دانشگاه ها به جذب اعضای هیات علمی جمع آوری شد. در بررسی های انجام شده اعلام نیازهای تائید نشده از امروز چهارشنبه 13/11/95 بر روی سایت مرکز امور هیات علمی قابل رویت است.

حسینی با تاکید بر اینکه مهلت زمان ثبت نام تمدید نمی شود، گفت: ثبت نام این دوره اولین فراخوانی خواهد بود که 100% به صورت الکترونیکی و از طریق سایت http://jazb.aac.behdasht.gov.irبرگزار می شود و در آن تائید ثبت نام تنها با اخذ کد رهگیری است.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت گفت: تعداد اعلام نیازها در حال حاضر 1479 نفر است. از این تعداد 687 نفر در رشته های علوم پایه و 792 نفر در رشته های بالینی ثبت نام کرده اند. در همین جهت متقاضیان می توانند دو اولویت انتخاب کنند که یکی از آنها انتخاب دانشگاه های بزرگ است و در آگهی های ثبت نام به آن اشاره شده است.

او افزود: متقاضیان باید توجه کنند که اولویت اول انتخاب مهمی است زیرا برخی از دانشگاه ها بررسی اولویت دوم را منوط به تعیین و تکلیف اولویت اول می دانند لذا متقاضیان باید در انتخاب اولویت دقت کنند.

حسینی با اشاره به اینکه پرونده متقاضیانی که در هیات مرکزی دانشگاه، دانشکده علوم پزشکی خاصی تائید شده است قابل بررسی در سایر دانشگاه ها نیست، گفت در شرایط عادی اولویت جذب با متقاضیان بومی است ضمن اینکه اولویت جذب نخبگان و استعدادهای درخشان طبق دستورالعمل مربوطه و اولویت جذب ایثارگران موضوع بند ز ماده 44 برنامه پنجم توسعه براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

او در پایان از جذب متقاضیان رشته های پرستاری و مامایی صرفاً به صورت بالینی خبر داد و بر مطابقت دقیق عنوان رشته متقاضی با عنوان رشته درج شده در فراخوان تاکید کرد.

204/200

کد خبر: 728218

وب گردی

وب گردی