آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی A5 در ماه فوریه عرضه می‌شود

طبق گزارش‌های جدید، آزمایش آپدیت اندروید 7.0 برای گلکسی A5 متوقف نشده و قرار است در ماه فوریه این بروزرسانی برای گوشی هوشمند سامسونگ ارائه شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ ماه گذشته، اپراتور استرالیایی اپتوس در وب‌سایت خود اعلام کرد که سامسونگ در حال آزمایش آپدیت اندروید 7.0 نوقا روی گلکسی A5 است و انتظار می‌رود این آپدیت اواخر ماه ژانویه عرضه شود.

متأسفانه این اتفاق رخ نداد، اما بار دیگر این اپراتور اعلام کرده است که آزمایش آپدیت اندروید 7.0 نوقا روی گلکسی A5 همچنان ادامه دارد و قرار است در ماه فوریه شاهد انتشار آن باشیم.

گلکسی A5 در سال ۲۰۱۴ به همراه سیستم‌عامل اندروید 4.4.4 عرضه شد و سپس آپدیت اندروید 6.0.1 را دریافت کرد. حال گوشی هوشمند سامسونگ قرار است به اندروید 7.0 کوچ کند. گلکسی A5 مدل 2014 از تراشه اسنپدراگون 410، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد که با دریافت آپدیت جدید می‌تواند گوشی هوشمند مناسبی برای کسانی باشد که می‌خواهند با هزینه کم از جدیدترین سیستم‌عامل گوگل استفاده کنند.

هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای گلکسی A5 مشخص نشده، اما طبق آنچه در وب‌سایت اپراتور استرالیایی آمده است، انتظار داریم در ماه فوریه شاهد عرضه بروزرسانی جدید برای این گوشی هوشمند باشیم.

منبع: زومیت

203/200

کد خبر: 728221

وب گردی

وب گردی