تصاویر شماتیک گلکسی اس 8 فاش شد

طبق تصاویر شماتیکی که از گلکسی اس 8 فاش شده است، به نظر می‌رسد سامسونگ از اسکنر اثر انگشت در پشت این گوشی هوشمند استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ تاکنون تصاویر رندر زیادی از گلکسی اس 8 منتشر شده است که در شمار زیادی از این تصاویر می‌توان گوشی هوشمندی را مشاهده کرد که از نسبت نمایشگر به بدنه بالایی بهره می‌برد و صفحه نمایش تقریبا جلوی گوشی را احاطه کرده است.

همین تصاویر باعث شده بودند جایگاه اسکنر اثر انگشت نامشخص باشد. در بعضی از گزارش‌ها آمده بود که این اسکنر قرار است با نمایشگر ادغام شود، اما به‌تازگی تصاویر شماتیکی از گلکسی اس 8 فاش شده است که صحت این گفته‌ها را رد می‌کند. در تصاویر می‌توان مشاهده کرد که اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی هوشمند جای گرفته است.

جالب است بدانید که بار دیگر حذف شدن نسخه فلت گلکسی اس 8 تأیید شده است و گفته می‌شود هر دو مدل معمولی و پلاس، از نمایشگرهایی با لبه‌های منحنی بهره می‌برند. گلکسی اس 8 قرار است از نمایشگری به ابعاد ۵.۸ اینچ بهره ببرد و گلکسی اس 8 پلاس دارای نمایشگر ۶.۲ اینچی باشد که هر دو مدل از لبه‌های منحنی برخوردار هستند.

علاوه بر این اطلاعات، گلکسی اس 8 قرار است دارای دکمه‌های ناوبری در صفحه نمایشگر باشد و دکمه خانه نیز حذف خواهد شد. اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی و در سمت راست دوربین جای خواهد گرفت. یک دکمه فیزیکی نیز در سمت راست گوشی اضافه خواهد شد که به نظر می‌رسد برای استفاده از دستیار هوشمند باشد.

در این گزارش آمده است که این تصاویر شماتیک بر اساس مشاهدات شاهدان عینی ساخته شده‌اند. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد ندارد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را حذف کند، اما می‌خواهد مانند ایرپاد اپل، هدفون‌ بی‌سیم تولید و همراه با گلکسی اس 8 روانه بازار کند. همچنین در گلکسی اس 8 از درگاه USB-C استفاده خواهد شد.

منبع : زومیت

203/200

کد خبر: 728261

وب گردی

وب گردی