صدور سند مالکیت قطعی 40 هکتار از اراضی دانشگاه آزاد استان هرمزگان

رئیس شورای تخصصی عمرانی دانشگاه آزاد استان هرمزگان از صدور سند مالکیت قطعی 40 هکتار از اراضی واحدهای دانشگاه آزاد استان هرمزگان در سال جاری خبر داد.

دکتر حسن داوری در جلسه شورای تخصصی عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که به میزبانی پردیس بندر خمیر برگزار شد گفت: این اسناد مالکیت مربوط به واحدهای بندرعباس، جاسک، رودان و مرکز هرمز است که جا دارد از روسای این واحدها به دلیل پی گیری های انجام شده و همچنین نگاه حمایتی رییس محترم دانشگاه آزاد استان هرمزگان تقدیر شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان گفت: تکمیل پروسه مستند سازی املاک دانشگاه به عنوان یکی از برنامه های جدی باید در دستور کار واحدها قرار گیرد و هر چه سریعتر باید موانع صدور سند مالکیت سایر واحدها و مراکز استان نیز رفع شود.

این مسئول دانشگاهی ضمن تاکید بر اهمیت سامانه مدیریت و کنترل پروژه از واحدهای استان خواست هر چه سریعتر نسبت به تکمیل و بروز رسانی اطلاعات عمرانی در این سامانه اقدام کند تا امکان گزارش گیری دقیق برای دانشگاه فراهم شود.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد گفت: خوشبختانه تمام پروژه های نیمه تمام عمرانی واحدهای دانشگاهی هرمزگان فعال هستند و امیدواریم تا قبل از سال تحصیلی جدید آماده بهره برداری گردند.

او افزود: واحدها و مراکزی که پروژه های عمرانی آنها از معاونت عمران دانشگاه دارای مجوز هستند هر چه سریعتر مراحل برگزاری مناقصه و انعقاد قرارداد را مطابق با آیین نامه معاملات دانشگاه پی گیری کنند.

داوری با اشاره به ضرورت رعایت بخشنامه های ایمنی در حین احداث یا تعمیرات فضاهای آموزشی گفت: مسئولیت مستقیم رعایت مقررات ایمنی در واحدهای دانشگاهی به عهده مدیران عمرانی و رییس واحد است و همه اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی باید پیش بینی شود که در این راستا نیز بخشنامه ای توسط معاونت عمرانی دانشگاه به واحدها ابلاغ شده که توجه به مفاد این بخشنامه می تواند تا حدود زیادی از خسارت های مالی و جانی جلوگیری کند.

داوری بر ضرورت نظارت مداوم بر پروژه های عمرانی فعال واحدها اشاره کرد و افزود: گروهی از مجموعه کارشناسان عمرانی واحدها برای نظارت بر ساختمانهای در حال احداث انتخاب شده اند که گزارش این بازدیدها در اختیار رییس محترم دانشگاه آزاد استان و رئیس واحد مربوطه قرار خواهد گرفت و هدف این کار افزایش کیفیت ساختمان های احداثی مطابق با اصول فنی و مقررات ملی ساختمان است.

حسن داوری در پایان از آقای دکتر جوادی زاده رییس واحد بندرلنگه و دکتر امیری رییس پردیس بندر خمیر به دلیل میزبانی این جلسه تقدیر کرد.

در ادامه این جلسه معاونین و مدیران عمرانی واحدها موانع و مشکلات حوزه عمرانی خود را عنوان کردند و رییس شورای عمرانی دانشگاه آزاد استان هرمزگان به این سوالات پاسخ داد.

در انتهای این جلسه نیز معاونین و مدیران عمرانی واحدها از پروژه در حال ساخت پردیس بندر خمیر بازدید کردند.

204/200

کد خبر: 728278

وب گردی

وب گردی