برگزاری مسابقه کتابخوانی از  وصیت نامه  امام خمینی (ره)

احمد حسینی گفت: همایشی با حضور خانواده های ایثارگران، خانواده معظم شهدا و دانشجویان با شرکت یکی از مقامات کشوری و مسئولان منطقه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین در گفت و گو با ایسکانیوز در رابطه با برنامه های بخش فرهنگی این واحد گفت: فضا سازی تبلیغاتی در سطح دانشگاه که عبارتند از نصب بنر و پلاکارد در 3 شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک با نام دانشگاه آزاد جزء برنامه های بخش تبلیغاتی دانشگاه است. برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب وصیت نامه حضرت امام بصورت مجازی، تجدید میثاق با حضرت امام و شهدا در حرم حضرت امام خمینی (ره)، غبار روبی مزار شهدا، پخش سرود انقلابی در فضای دانشگاه، چاپ بروشوری در زمینه مسائل انقلاب و دانشگاه و دست آورد های دانشگاه آزاد، حضور در نمایشگاه دست آورد های انقلاب اسلامی در شهرستان که بخشی از آن به دانشگاه آزاد اختصاص داده شده است از جمله برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین خواهد بود.

وی افزود: همایشی با حضور خانواده های ایثارگران، خانواده معظم شهدا و دانشجویان با شرکت یکی از مقامات کشوری و مسئولان منطقه برگزار خواهد شد. حضور در راهپیمایی گسترده 22 بهمن ماه با دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه، حضور در مراسمی که ستاد دهه فجر شهرستان برگزار می کند. همچنین یک طرح سپاسی از طرف بنیاد شهید در 19 بهمن ماه به مناسبت دهه فجر برگزار می شود که عمده دیدار های این طرح سپاس که دیدار از خانواده شهداست برای مسئولان دانشگاه در نظر گرفته شده است.

حسینی در پایان اظهار کرد: بعد از دهه فجر به دلیل این که در آستانه شروع سال جدید قرار می گیریم برنامه واحد ورامین برای این برهه زمانی اردوی راهیان نور است که برای دانشجویان برنامه ریزی شده است که هر سال دانشگاه ما حضور فعالی در این حوزه داشته است. رویداد های دانشجویی تحت عنوان کرسی های آزاد اندیشی برگزار خواهد شد. یک همایشی تحت عنوان بیو تروریست برگزار خواهد شد که ما در تلاش هستیم تا مجوز های مربوط به آن را دریافت کنیم. واحد ورامین تا کنون همایش های بسیاری را در رابطه با نماز تحت عنوان «سراج»، عفاف و حجاب تحت عنوان «مشکات» و همایش روز دانشجو برگزار کرده است.

504500

کد خبر: 728316

وب گردی

وب گردی