راه اندازی مرکز شفا و نخستین مرکز ناباروری استان البرز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از راه اندازی مرکز شفا و تاسیس نخستین مرکز تخصصی ناباروری در استان البرز با همکاری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرزخبر داد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز دکتر بهروز میرزا رئیس واحد کرج همراه هیأت همراه از ساختمان فعلی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی این واحد دانشگاهی بازدید کرد.

در این بازدید که جمعی از معاونین دانشگاه، رئیس دانشکده کشاورزی و تنی چند از مسئولین واحد کرج حضور داشتند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ضمن شنیدن گزارش اقدامات انجام شده، دستورات لازم برای تسریع و تسهیل امور را صادر کرد.

همچنین در ادامه این بازدید میرزا با حضور مسئولین حاضر در دفتر رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد کرج جلسه ای تشکیل داد که پس از بحث و ارائه پیشنهادها و راهکارهای مختلف، بررسی های دقیق تر و اعلام نظریات کارشناسی شده به مسئولین ذیربط سپرده شد.

رئیس واحد کرج در این جلسه طرح انتقال قطعی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد کرج را به مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) مطرح کرد و گفت: برای کمترین تداخل با انجام امور جاری در دانشکده، این انتقال باید در پایان نیمسال تحصیلی دوم 96-95 صورت بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرج به تاکید ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بر راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان و شهرک‌های شفا اشاره کرد و افزود: طرح انتقال دانشکده کشاورزی به داخل مجتمع دانشگاهی نیز در همین راستا می باشد و ضمن انجام مکاتبات و هماهنگی های لازم با سازمان مرکزی دانشگاه، اقداماتی درباره تبدیل محل فعلی دانشکده کشاورزی به شهرک شفا صورت پذیرفته که امیدواریم تا پایان سال جاری مجوزهای لازم اخذ و در سال آینده به صورت کاملا عملیاتی شده شاهد شروع فعالیت شهرک شفا در این واحد دانشگاهی باشیم.

میرزا گفت: در شانزدهمین کمیسیون دائمی هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اختصاص محل فعلی دانشکده کشاورزی به مرکز شفا موافقت به عمل آمد و پیشنهاد تاسیس نخستین مرکز تخصصی ناباروری در استان البرز با مشارکت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز مصوب شد.

او در پایان این جلسه به اتفاق هیأت همراه ضمن بازدید از همه اتاق های اداری و آموزشی، آزمایشگاه ها و کارگاه ها این دانشکده از نزدیک به نظرات، پیشنهادات و مشکلات کارکنان، دانشجویان و استادان دانشکده کشاورزی گوش فرا داد.

204/201

کد خبر: 728324

وب گردی

وب گردی