اعتراض جلودارزاده به عذرخواهی نکردن قالیباف

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به گزارش محمد باقر قالیباف شهردار تهران در جلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس و عذرخواهی نکردن وی از وقوع حادثه پلاسکو اعتراض کرد.

به گزارش ایسکانیوز، جلودارزاده در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران با صدای بلند و عصبانی گفت: من امروز می خواهم داد بزنم، سه سال پیش در آتش‌سوزی در خیابان جمهوری، دو زن جان باختند و آتش نشانی گفت تجهیزات و نردبان نداشتیم.

وی افزود: در جریان حادثه پلاسکو نیز به دلیل همین ضعف تخصص، آنقدر آب به ساختمان بستند که پلاسکو فروریخت.
نماینده مردم تهران ادامه داد: هم اکنون آتش نشانان نیز از رییس آتش نشانی ناراحت هستند، رییس آتش نشانی بازنشسته نظامی است و هیچ تخصصی ندارد، چرا این مسائل را در مجلس مطرح نکردند؟
جلودارزاده با بیان این که قالیباف در جلسه امروز حتی یک عذرخواهی نکرد، ادامه داد: اگر همان سه سال پیش به بی‌کفایتی مدیر آتش نشانی توجه می‌شد، امروز این وضع پیش نمی‌آمد، روی آتش آب ریختن هنر نیست، بلکه باید یک فرد متخصص و باتجربه مسئولیت آتش نشانی را برعهده بگیرد که بتواند نیروهای خود را تربیت کند.
وی تصریح کرد: این موضوع که بودجه آتش نشانی برای خرید تجهیزات بی‌کیفیت هدر رفته، نکته‌ای است که مورد بی توجهی قرار گرفته است. این موضوع که تمام بودجه را صرف نردبان‌ها و تجهیزاتی می کنند که در نهایت کار نمی‌کنند، بی‌فایده است، اگر شهرداری تهران بودجه ندارد، پس چگونه این همه فرهنگسرا در سطح شهر می سازد.
وی تصریح کرد: هنگامی که برای بازدید به ایستگاه های آتش نشانی‌ می‌رویم، می گویند مشکلی ندارند و این نشان می‌دهد که مشکل اصلی در مدیریت آتش نشانی و شهرداری است.

302/300

کد خبر: 728336

وب گردی

وب گردی