محبوب‌ترین محصول هر کشور را بشناسید

اگرچه تویوتا به شکلی رسمی تاج بزرگترین خودروساز جهان را از دست داد، اما نتایج سرچ گوگل از بیشترین میزان جست‌وجو در بین برندهای تجاری در نقاط مختلف جهان خبر می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز، این داده‌ها توسط شرکت کوئیک‌کو جمع آوری شده و نشان می‌دهد تویوتا بیشترین نام سرچ شده در بیش از 74 کشور جهان در گوگل بوده است.

این خودروساز ژاپنی در صدر جست و جوی کشورهایی مانند آمریکا، استرالیا، چین، گرین‌لند و بسیاری از کشورهای آسیایی و آفریقایی بوده است. بعد از تویوتا با نام بی‌ام‌و روبه‌رو می‌شویم که در بیش از 51 کشور به برند برتر جست و‌جوی اینترنتی تبدیل شده است. تعجب‌برانگیز نخواهد بود که بیشتر این کشورها اروپایی باشند. آلمان، بلژیک، لهستان، اتریش، کرواسی، اوکراین و نروژ در این رده‌ها هستند.
سومین برند مورد جست و جوی مردم جهان هیوندایی است. این برند بعد از کره مورد علاقه مردم کشورهای روسیه و هند بوده است.
هوندا نیز در میان محبوب‌ها قرار دارد. این خودرو بیشتر در کانادا، اندونزی و برزیل سرچ شده است. ولوو نیز در میان جست‌و جوهای اینترنتی بیشترین سهم را در سوئد به خود اختصاص داده و فیات در ایتالیا در صدر قرار گرفته است.
با وجود اینکه فولکس واگن بزرگترین خودروساز جهان شده است، نام آن در کشورهایی مانند اسپانیا، رومانی، بلاروس، استونی، اندورا و اروگوئه دیده می‌شود.

402/601

کد خبر: 728341

وب گردی

وب گردی