اوپو فایند 9 در ماه مارس رونمایی می‌شود

پس از اینکه گفته شد اوپو فایند 9 قرار است در دو مدل عرضه شود، حال شایع شده است که این تلفن هوشمند در ماه  مارس به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، به نظر می‌رسد که کمپانی اوپو قصد دارد به انتظارات طرفدارانش خاتمه دهد و گوشی هوشمند اوپو فایند 9 را عرضه کند. طبق گزارش‌های جدید، کمپانی چینی می‌خواهد پرچم‌دار جدیدش را در ماه مارس روانه بازار کند که این یعنی انتظارات برای عرضه فایند 9 پس از سه سال خاتمه خواهد یافت.

تاکنون اخبار و شایعات بسیاری در مورد اوپو فایند 9 در فضای مجازی منتشر شده است. این گوشی هوشمند قرار است جانشین اوپو فایند 7 باشد که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. در خبری که چندی پیش منتشر شد، به این موضوع اشاره شده است که اوپو فایند 9 قرار است در دو مدل میان‌رده با تراشه اسنپدراگون 653 و مدل بالارده با تراشه اسنپدراگون 835 عرضه شود.

از نظر حافظه رم نیز گویا قرار است شاهد مدل‌های ۴ و ۶ گیگابایتی باشیم که مدل ۴ گیگابایتی به همراه حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد و مدلی که از ۶ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند نیز دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود.

اوپو فایند 9 قرار است از نمایشگری با ابعاد ۵.۵ اینچ و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل استفاده کند. همچنین یک باتری با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت وجود دارد که از شارژ سریع VOOC ساخت اوپو بهره می‌برد. در پشت اوپو فایند 9 از یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی استفاده شده است و در جلوی این گوشی هوشمند می‌توان از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی استفاده کرد.

محصول جدید اوپو قرار است مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا باشد که در روی آن رابط کاربری اوپو سوار شده است. فایند 9 از اسکنر اثر انگشت و ارتباطات 4G LTE نیز بهره خواهد برد تا یک گوشی هوشمند تمام‌عیار در اختیار کاربران قرار گیرد.

از نظر طراحی، متأسفانه هنوز تصویر شفافی از اوپو فایند 9 منتشر نشده است؛ اما به‌ لطف رندرهایی که چندی پیش منتشر شد، می‌دانیم این تلفن هوشمند قرار است از طراحی با لبه‌های بدون حاشیه بهره ببرد. انتظار می‌رود مدلی که از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند، قیمتی معادل ۵۸۰ دلار داشته باشد.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 728345

وب گردی

وب گردی