تشریح دستاوردهای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان/ از مقام های استانی و کشوری تا تاسیس زمین های چمن مصنوعی تنیس ومینی فوتبال

مدیر کل امور ورزشی واحد کرمان گفت: در حدود سه سال پیش با درایت دکتر میرزاده و با آغاز به کار مدیر توانا وبا سابقه ورزشی دکتر دادگان به عنوان معاون ورزشی دانشگاه آزاد، با ایجاد ساختاری با بودجه وسرانه مستقل به همراه مجموعه کامل وجامع مقررات و آئین ها تغییرات شگرف وبسیار مثبت در حوزه ورزشی ایجاد شد.

عباس حسنخانی درباره سومین سالروز آغاز کار دفتر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان همزمان با آغاز دهه فجر به ایسکانیوز گفت: در حدود سه سال پیش با درایت دکتر میرزاده و با آغاز به کار مدیر توانا وبا سابقه ورزشی دکتر دادگان به عنوان معاون ورزشی دانشگاه آزاد، با ایجاد ساختاری با بودجه وسرانه مستقل به همراه مجموعه کامل وجامع مقررات و آئین ها تغییرات شگرف وبسیار مثبت در حوزه ورزشی ایجاد شد.

او در ادامه اضافه کرد: در واحد کرمان از تاریخ 14/11/95با ابلاغ حکم مدیر کل امور ورزشی به بنده، بخش ورزشی که زیر مجموعه ای از حوزه ی معاونت دانشجویی بود به اداره کل امور ورزشی شامل مدیر کل ؛رئیس امورورزشی ودو کارشناس دربخشهای برادران وخواهران؛تبدیل شد.

مدیر کل امور ورزشی واحد کرمان افزود: در طول این مدت با حمایت های دکتر آل طه ؛ هیات رییسه واحد کرمان به ویژه معاون اداری و مالی توانسته ایم برنامه های مناسبی اجرا کرده ایم. به ویژه اینکه نگاه هیات رییسه به بخش ورزش به عنوان یک سرمایه گذاری است و نه هزینه.

حسنخانی در ادامه در تشریح فعالیت های این اداره کل افزود: با اضافه شدن نیروزهای ورزشی از دیگر بخش های تواسنتیم پوشش خوبی به ورزش های دانشگاهی بدهیم. از طرفی با برگزاری درون واحدی بین دانشجویان و کارکنان فوتسال، فوتسال ؛والیبال ؛تنیس روی میز، تیراندازی سعی کردیم محیط با نشاطی را برای کارکنان و دانشجویان ایجاد کنیم. به طوری که در رشته های شنا ؛ووشو؛کاراته ؛تکواندو ، دومیدانی و فوتسال و در بخش کارکنان در رشته تنیس روی میز خواهران مقام های کشوری بدست آمده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی در بخش درآمدهای غیرشهریه ای گفت: در بخش در آمد زایی با اجاره اماکن ورزشی؛ برگزاری کلاسهای آموزشی ومربیگری نزدیک به ششصد میلیون ریال آورده داشته ایم. همچنین در بخش توسعه اماکن ورزشی با تلاش های بسیار خوب حوزه معاونت عمرانی زمین های چمن مصنوعی تنیس ومینی فوتبال؛ ساختمان استادیوم ورزشی ؛سالن جدید بدنسازی ووزنه برداری ساخته شد ومورد بهره برداری قرار گرفت .سالن کلینیک ورزشی نیز به زودی افتتاح می شود.

حسنخانی در ادامه به اهمیت جدی گرفته شدن ورزش های همگانی اشاره کرد و افزود: در راستای تشویق به ورزش های همگانی؛ برنامه های پیاده روی چهارشنبه هر هفته برگزار می شود؛ همچنین کوه‌پیمایی وطبیعت گردی تقریبا هر ماه یکبار و سایر ورزشهای همگانی به طور مستمر در طول سال برگزار می شود. در این راستا از حمایت های مدیرکل روابط عمومی واحد، تشکر می کنم.

200/202

کد خبر: 728398

وب گردی

وب گردی