ولایتی روز پرستار را تبریک گفت

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک در صفحه اینستاگرام خود با تبریک ولادت حضرت زینب و روز پرستار نوشت: حضرت زینب(علیها السلام) الگوی بی نظیر برای گام نهادن در مسیر مقاومت و ایثار است.

به گزارش ایسکانیوز علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(علیها السلام) و روز پرستار این روز بزرگ و نورانی را به همه علاقه مندان به اهل بیت(علیهم السلام) ، ملت شریف و بزرگ ایران و به ویژه پرستاران تبریک و تهنیت گفت.

وی در بخش دیگری از این مطلب افزود: بی تردید شخصیت نورانی، بلند و ارزشمند ایشان در کنار صبر، ایثار، ایستادگی ، مقاومت و تحمل سختی ها و مصائب الگوی بی نظیری است برای گام نهادن در مسیر تعالی و اخلاص که امیدوارم همه ما بتوانیم پیروان راستینی برای ائمه اطهار (علیهم السلام) باشیم ان شاء الله.

وی در پایان با یادآوری روز پرستار گفت: پرستاران در کنار پزشکان و تمامی افرادی که به حوزه درمان و سلامت کشور خدمت می کنند جایگاه مهم و رفیعی را به خود اختصاص داده اند و فارغ از برخی مشکلات، همگی آنان برای خدمت به این مردم شریف تلاش می نمایند و امیدوارم بتوانیم قدر شناس همه این عزیزان و تمام کسانی که همچون آتش نشانان فداکار و شهید در راه خدمت به ملت عزیز ایران اسلامی کوشش می نمایند باشیم و برای همه این عزیزان سربلندی و عزت آرزومندم.

3003/300

کد خبر: 728523

وب گردی

وب گردی