پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار

به مناسبت فرا رسیدن پنجم جمادی الاول و سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س)دخت امیر مومنان (ع) و روز پرستار دکتر حمید میرزاده در پیامی این روز فرخنده را به عموم مردم ایران و جامعه پرستاران به ویژه پرستاران عضو خانواده دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی

ولادت با سعادت مظهر صبر بر مصائب و شجاعت در مقابل ظالمان و تجسم عینی علم و عفاف حضرت زینب کبری(س)، پیام آور واقعه عاشورا و روز پرستار را به عموم مردم ایران و همه دلدادگان آزادگی و پیروی از حق به ویژه پرستاران دلسوز و گرامی تبریک و تهنیت می گویم و برای اعضای جامعه پرستاری کشور به خصوص پرستاران، اساتید رشته پرستاری و دانشجویان این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی آرزوی موفقیت روزافزون دارم.
بی تردید پرستار واژه ای است به گستره مهربانی ، عطوفت و مظهر پایبندی به خصایص والای انسانی است که در شرایط سخت و طاقت فرسا با آرامشی وصف ناپذیر،روح امید و زندگی را به بیماران می بخشد. مسلما برخورداری از چنین ویژگی خداپسندانه ای مصداق بارز فداکاری انسانهای مومن و انسان دوستی است که در مقام عمل عاشقانه نوع دوستی را معنا می کنند.
ضرورت دارد بیش از پیش این گمنامان عرصه سلامت جامعه مورد توجه قرار گیرند و مایه مباهات است که دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه پرورش پرستاران متعهد و ارایه خدمات به سلامت کشور حضوری مثمر ثمر دارد.
اینجانب بار دیگر ولادت دخت گرانمایه امیر مومنان علی(ع) را گرامی می دارم و توفیق روز افزون پرستاران بی ادعا به ویژه جامعه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی اعم از استادان، دانشجویان رشته پرستاری، فارغ التحصیلان و شاغلین در بیمارستانها و درمانگاههای این دانشگاه را از خداوند منان مسالت می کنم و امیدوارم این عزیزان با استعانت از الگوی خود، حضرت زینب کبری (س) در تمام مراحل زندگی موفق و کامیاب باشند.
حمید میرزاده
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

205/200

کد خبر: 728557

وب گردی

وب گردی